PDA

Zobacz pełną wersję : top menu - moebel design



michula
23-03-2010, 14:58
Zainstalowałam szablon ten szablon i nie działa w nim top menu. Jak mogę to naprawić?
Jestem bardzo początkująca, więc proszę o szczegółowe instrukcje. Z góry bardzo dziękuję.

moja strona: www.michule.pl

Robster
23-03-2010, 16:16
Ta graficzna gałązka przysłania menu. Myślę, że odpowiednie ustawienie z-index powinno pomóc (przesuń menu nad gałązkę).

michula
24-03-2010, 09:37
Dzięki za odpowiedź. Faktycznie, jak dodam więcej punktów w menu i wyjdą poza gałązkę to działa. Najlepiej by było gdyby to menu równało do prawej strony albo było na dolnej listwie.
Niestety jak pisałm jestem laikiem(dlatego wzięłam gotowy szablon), czy mógłbyś mi powiedziec w którym dokładnie miejscu w jakim pliku i co mogę próbowac zmienic? Byłabym bardzo wdzięczna :)
Pozdrawiam

Robster
24-03-2010, 14:31
Ciężko jest powiedzieć jaki plik musisz zmodyfikować ponieważ to są indywidualne kwestie każdego szablonu.

Mogę cię tylko naprowadzić. W katalogu swojej templarki znajdź plik .css (najprawdopodobniej folder css) i dodaj w nim do #animation
z-index: 1; a w pliku index.php swojego szablonu znajdź linijkę:

<div id="topmenu" style="z-index:1;"> i zmień na
<div id="topmenu" style="z-index:3000;">

Może pomoże, ale nie gwarantuję.

michula
24-03-2010, 15:24
Dzięki, tak nie zadziałało niestety. Dodałam z-index do topmenu w css i uzyskałam to, że gałązka przechodzi pod całą belką, choc lepiej by było gdyby była na belce a pod tekstem.

Robster
24-03-2010, 15:43
Ale linki działają? Jeśli tak to cofnij zmianę w pliku index.php, a w pliku .css do klasy #mainlevel-nav a dodaj linijkę, którą wcześniej dodawałaś do topmenu, czyli:
z-index:3000;
Teraz linki powinny być nad gałązką, a gałązka nad belką.

michula
24-03-2010, 21:04
No niestety tak nie jest...., a linki działają jak są na wierzchu.

Robster
24-03-2010, 21:09
Ustaw dla #animation z-indeks, tyle że z numerkiem 2 lub wyższym (ale nie większym niż 3000).

michula