PDA

Zobacz pełną wersję : Nie działające dodatki



kazik762
25-03-2010, 09:05
Mam problem z zainstalowanymi dodatkami: Simple Image Gallery Plugin oraz Ja Submit. Otóż nie działają.

Simple Image Gallery - wpisuję w treści artykułu znaczniki galerii {gallery}stories{/gallery}, lecz nie ma żadnego efektu na stronie. Nie pokazuje ani w formie tekstu wpisanego znacznika ani nie wstawia galerii. Żadnych komunikatów o jakimkolwiek błędzie.

Ja Submit - jest prawidłowo zainstalowany, mogę konfigurować ustawienia, ale nie przynoszą one żadnych rezultatów. Chodzi mi szczególnie o możliwość dodawania przez autora artykułów do różnych kategorii (a nie tylko do Nowin).

Szukałem po google i na forum, ale nie znalazłem nic sensownego. Jeżeli coś przeoczyłem to proszę o linka, lub po prostu o pomoc. Jestem początkującym użytkownikiem Joomla! Coś nie coś znam z html i php.

Posiadam Joomla! 1.0.15.
Mam takie ustawienia:


Relevant PHP Settings:
Joomla! Register Globals Emulation: OFF
Register Globals: OFF
Magic Quotes:ON
Safe Mode:OFF
File Uploads:ON
Session auto start:
OFF
Session save path:/tmp Short Open Tags:ON
Output Buffering:ON
Open basedir:/home/:/usr/lib/php:/tmp Display Errors:ON XML enabled:Yes Zlib enabled:Yes Disabled Functions: system, show_source, exec, shell_exec, proc_open, passthru, set_time_limit, ini_restore, mysql_list_dbs, ini_alter, dl, pfsockopen, openlog, syslog, symlink, link, chgrp, leak, popen, escapeshellcmd, apache_child_terminate, apache_get_modules, apache_get_version, apache_getenv, apache_note, apache_setenv, virtual, mb_send_mail

zwiastun
25-03-2010, 10:18
Jeśli jesteś początkującym, to czemu instalowałeś Joomla 1.0? System nie jest już ani rozwijany, ani wspierany

kazik762
25-03-2010, 11:40
Chciałem spróbować działanie cms. Poświęciłem trochę czasu na konfigurację i szkoda mi teraz mojej pracy żeby odinstalować i zainstalować nowszą wersję. Jestem sceptycznie nastawiony do nowości w obawie przed niedopracowaniem nowych aplikacji.

palyga007