PDA

Zobacz pełną wersję : Instalacja szablonu



mlodzibardo.info
31-03-2010, 18:11
Widzę ze tutaj się mówi o szablonach. Od razu proszę ze jeżeli się znajdzie temat to proszę admina o przeniesienie tam tego wątku:
Mam hosting w az.pl i program który tworzy serwis Joomala. Dzisiaj znalazłem fajny szablon podchodzący pod tematyczny serwis .Jednak nie potrafię zmienić szablonu w Az.pl na ten znaleziony. Tutaj są jeszcze dwa problemy. Chciałem zachować ponad 400 wpisów z dwóch lat które tworzyłem w starym szablonie no i totalnie nie potrafię zabrac sie za to bo nie wiem co i jak. Jestem laikiem.
Proszę o pomoc osobę która by mi pomogła to zmienić...

alex51
31-03-2010, 18:24
Nie ma znaczenia na jakim hostingu masz postawioną stronę. Istotne jest to, że jest ona oparta na Joomla i wszelkie zmiany szablonów dokonuje się od strony Zaplecza. Proponuję na początek zapoznać się z >>TYM PORADNIKIEM<< (http://wiki.joomla.pl/Nowicjusze) a w sprawie szablonów ewentualnie zerknąć >>TUTAJ<< (http://wiki.joomla.pl/Szablon).

mlodzibardo.info
31-03-2010, 18:50
Ja ogóle jestem laikiem w temacie Joomala. Kolego mi ją dwa lata temu zrobił temu i zainstalował. Dzisiaj On jest gdzie ś w swiecie. Podał Pan mi poradnik, nawet 10 razy jak przeczytam to i to nie bede umiał zmienic tego szablonu, druga sprawa ogrom pracy na póltorej etatu to jest wyczerpanie, Ja proszę osobę o to aby pomogła mi podmienić szablon.

alex51
31-03-2010, 18:56
Zacznijmy od tego czy masz możliwość zalogowania do Zaplecza? Jesli masz, to w tej instrukcji (http://wiki.joomla.pl/Jak_zainstalowa%C4%87_szablon%3F) jest bardzo przystepnie objaśniona procedura instalacji nowego szablonu. Gdyby były z tym również problemy to wypadałoby się umówić i pogadać o tym na GG.

Robster
31-03-2010, 18:57
W tym wypadku założyłeś temat w złym dziale. Tutaj prosi się o rady i wskazówki, natomiast w dziale ZLECENIA można komuś zlecić zrobienie czegoś za nas.