PDA

Zobacz pełną wersję : Kolejność wyświetlania-problem



ewa77
03-04-2010, 00:06
Witam
Mam serdeczną prośbę, proszę o pomoc:) - chodzi o kolejność wyświetlania zdjęć w galerii. Przepraszam z góry jeśli chaotycznie tłumaczę, ale jestem początkującą użytkowniczką joomla. Niestety nie mogę o radę zapytać osoby, która wykonywała strony, bo nie mam z nią kontaktu.
Problem tkwi w tym:
Galeria jest sekcją, w sekcji są artykuły, jak dodaję kolejny artykuł i ustawiam właściwą kolejność to w menu zmienia się kolejność artykułów, ale niestety na stronie głównej pomimo tego, że w menu dany artykuł jest na miejscu pierwszym, wyświetla się artykuł z pozycji 4.

Będę wdzięczna za pomoc.
Pozdrawiam
Ewa / kaktusik777@poczta.onet.pl/

Bazyl
03-04-2010, 01:09
Witaj,

Gdybyś napisała co to za galeria poszło by łatwo...

Najlepiej adres do strony - chyba coś przekombinowałaś :)

ewa77
03-04-2010, 10:53
Witam
podaję stronę www.kids-land.pl zakładka galeria i problem tkwi w tym, że dokładam do galerii zdjęcia np: Bal, Filmiki itd, a i tak na stronie startowej po wciśnięciu galerii / na stronie startowej/ pojawiają się zdjęcia z Mikołajek, choć na pierwszym miejscu są Filmiki w kolejności menu. Chciałabym zrobić tak, żeby w końcu ze strony głównej zniknęły zdjęcia z Mikołajek a były Filmiki.
Serdeczne dzięki:) za zainteresowanie.
Pozdrawiam
Ewa

Bazyl
03-04-2010, 11:10
Jeżeli chodzi o pozycję obok terminarza imprez to jest ona ustawiona "na sztywno".

Kombinacja może być taka, że zamienisz tę pozycję w menu na inną, tę którą chcesz.
Czyli: do menu wyświetlającego mikołajki przypisz inna galerię, ale (ważne) bez zmieniania nazwy.

ewa77
03-04-2010, 11:18
Bazyl
Serdeczne dzięki za radę, ale chyba niestety bez ingerencji w panelu administracyjnym kogoś kto się zna nie będę w stanie sobie poradzić, bo już próbowałam tysiąc razy i niestety nic nie wychodzi. Ale dziękuję serdecznie za pomoc. Pozdrawiam i życzę zdrowych i wesołych Świąt

ewa77
03-04-2010, 16:29