PDA

Zobacz pełną wersję : Różne układy w ramach jednego szablonu



karminek
26-04-2010, 14:02
Witam, czy w ramach jednego szablonu moge przyporządkować poszczególnym podstronom różne układy typu: strona główna 3 kolumny, jakaś podstrona 2 kolumny (lewa, środkowa)...

nie ukrywam że jestem początkującym użytkownikiem joomli ale nie znalazłem na szybko na to odpowiedzi. Jesli są takie możliwości prosze o wskazówke czy to kwestia inex.php czy instalacji jakich dodatków?

pozdrawiam

wojsmol
26-04-2010, 14:20
Witam
Skoro chcesz tylko ogólny kierunek to: index.php i plik css szablonu oraz odpowiednia konfiguracja modułów.
Pozdrawiam

karminek
26-04-2010, 14:29
Witam
Skoro chcesz tylko ogólny kierunek to: index.php i plik css szablonu oraz odpowiednia konfiguracja modułów.
Pozdrawiam

hmm ;) to może jednak poprosiłbym o parę słów więcej lub linka do jakiego tutoriala ?

zwiastun
26-04-2010, 14:49
nie ukrywam że jestem początkującym użytkownikiem
Zatem: jeszcze nie umiesz jeździć, ale już chcesz startować w formule 1. Może zwolnij, bo tu co prawda ewentualność wypadku groźna nie jest, ale głowa może rozboleć!
Objaśnień rzeczy podstawowych poszukaj i doczytaj, a do bardziej złożonych dojrzejesz.

karminek
26-04-2010, 15:07
Zatem: jeszcze nie umiesz jeździć, ale już chcesz startować w formule 1. Może zwolnij, bo tu co prawda ewentualność wypadku groźna nie jest, ale głowa może rozboleć!
Objaśnień rzeczy podstawowych poszukaj i doczytaj, a do bardziej złożonych dojrzejesz.

po prostu mam 1-2 dni na wiążącą decyzję czy przejść z własnego systemu cms na joomlę, bo już mi się chyab nie chce wyważać otwartych drzwi.
stąd po kolei staram sie pewne tematy sprawdzac a o inne dopytać. przez taki okres czasu doświadczalnie do wszystkiego nie zdążę dojść, stąd moje pytania - wiem, dla zaawansowanych userów trywialne.

zwiastun
26-04-2010, 15:14