PDA

Zobacz pełną wersję : Pomoc dla zielonego.(Style CSS)



kaka9996
10-05-2010, 20:38
Postawiłem na joomli taki szablonik sitegrounda. tu adres www.klinkier-fug.pl (http://www.klinkier-fug.pl)

Problem polega na tym że skakam na stylach CSS i nie mogę za żadne skarby zmienić tego zakichanego tła. Chodzi o to białe... chce zamiast białego wstawić jakieś tło w cegiełkach ale nie mogę.

Dodam żę odnośnie styli mam dwa pliczki (template.css)(editor.css). I naprawdę jestem zielony w STYLACH. Przyznaję. Was proszę o jakieś nakierowanie.... bo nie mogę znaleść bg w którym jest ustalone te białe tło ... i za które bym podstawił jakieś foto... jeśli coś potrzebujecie pisać.

Nie wklejam całego kodu bo jest strasznie długi.. może na początek powiedzcie gdzie znajdę ten kod.. template czy editor odnośnie tła ?

Czy to może ten segment jest odpowiedziealny za moje białe tło?Jak tak to jak go powinienem zmodyfikować.

w Templaku mam :


body {
font-family: Tahoma, Verdana, Arial, sans-serif;
line-height: 1.3em;
margin: 0;
padding: 0;
font-size: 11px;
color: #666666;
background:#fff;
width: auto;
height: auto;


}

body.contentpane {
background:#fff;
width: auto;
height: auto;
}

palyga007
10-05-2010, 20:44
@bazyl ma w swojej stopce wszystko to czego Ci w tej chwili trzeba

Poszukaj

Pozdrawiam :)

Robster
10-05-2010, 20:45
Plik template.css, właściwości #page_bg. Tło jest całością, czyli ta czarna część u góry strony też zniknie, po wstawieniu innego obrazka tła.

kurtz
10-05-2010, 20:45
może to nie moja sprawa, ale jak wybudujesz tam mur - to zepsujesz cały efekt. ja jak bym się znalazł na takiej "walącej po oczach" stronie to bym się porzygał. może dlatego, że mam kłopot z błędnikiem. masz wielki klinkier - masz fugę chlapniętą. jest czysto i schludnie.

tylko weź zmień tę czcionkę na jakiegoś ariala, bo wygląda jak od jakiegoś boruty.

kaka9996
10-05-2010, 21:03