PDA

Zobacz pełną wersję : dodawanie zdjec przez gości



asdwqer
13-05-2010, 00:46
Witam poszukuje jakiegos dodatku takiego dzieki któremu nawet nie zarejestrowani goście mogą dodawać zdjęcia. Mam zainstalowaną phoca gallery - moze ten dodatek ma mozliwosc utworzenia takiej galerii ?

tlewap
13-05-2010, 03:46
Z tego co pamiętam phoca gallery nie ma takiej opcji aby odwiedzający, ktorzy nie maja konta mogliby dodawac zdjecia.
Musisz poszukac innego (gotowego) komponentu lub przerobic phoce...

asdwqer
13-05-2010, 14:08
Szukałem i nic. Nie znam się na tyle żeby przerobic phoce

tlewap
14-05-2010, 01:28
Napisz, coś więcej na temat tego dodawania zdjęć.
Czy wystarczy aby niezarejestrowani dodawali zdjęcia do jednej kategorii??
Jakie masz wymagania co do dodawania zdjęć. Powiem jakie mam pomysły jak ściślej określisz to czego szukasz.

asdwqer
14-05-2010, 09:23
Wymagań dużych nie mam chcę utworzyć zwykłą galerię raczej bedzie to jedna kategoria. Jesli jest możliwość komentowania i oceniania zdjęć było by nieźle. I może żeby było można określić wielkość pliku.

trzepiz
14-05-2010, 10:07
Z tego co pamiętam JoomGallery ma taką opcję. Nie wiem na ile może ona być użyteczna w Twoim przypadku ale chyba warto sprawdzić.

cytuję kilka ustawień :

Udostępnij użytkownikom : Tak, jeśli chcesz umożliwić użytkownikom dodawanie obrazów i tworzenie kategorii. Jeżeli ustawisz Nie, następne opcje oraz ustawienia w Witryna » Panel użytkownika zostaną zignorowane.

Zatwierdzanie: Tak, jeśli chcesz, aby administrator zatwierdzał obrazy dodane przez użytkowników. Jeśli Nie, obrazy będą publikowane automatycznie bez zatwierdzania.

Dozwolone kategorie: Zaznacz kategorie, do których użytkownicy mogą dodawać swoje obrazy. Jeśli żadna kategoria nie będzie zaznaczona, wczytywanie na stronie frontowej zostanie wyłączone. Aby wybrać więcej niż jedną kategorię, przytrzymaj klawisz CTRL i klikaj na kategorie, które chcesz zaznaczyć.