PDA

Zobacz pełną wersję : Pierwsze kroki w pozycjonowaniu



kurtzzz
02-06-2010, 21:46
Witam wszystkich. Mam własną stronę www postawioną na joomli. Stronę stworzył mi kolega za piwo. I teraz ją powolutku rozwijam. Jednakże jestem już w takim momencie gdzie samo dodawanie treści nie wiele już pomaga, brak jest reklamy i pozycjonowania. Niestety jestem zupełnie zielony w pozycjonowaniu a w google widnieją jedynie nic nie znaczące komercyjne artykuły odnośnie pozycjonerki. Czy mógłby mi ktoś przybliżyć coś na ten temat?? Podać jakieś strony poświęcone pozycjonowaniu? Z góry dziękuję.

Jac
02-06-2010, 23:53
Mam własną stronę www postawioną na joomli. Stronę stworzył mi kolega za piwo. I teraz ją powolutku rozwijam. Jednakże jestem już w takim momencie gdzie samo dodawanie treści nie wiele już pomaga, brak jest reklamy i pozycjonowania. Niestety jestem zupełnie zielony w pozycjonowaniu a w google widnieją jedynie nic nie znaczące komercyjne artykuły odnośnie pozycjonerki.

Podaj adres strony. Zobaczymy jak twoja strona jest zoptymalizowana pod kątem SEO SEF.


Czy mógłby mi ktoś przybliżyć coś na ten temat??

Pisz i publikuj wartościowe treści.
Zdobywaj wartościowe linki prowadzące do twojej strony.


Podać jakieś strony poświęcone pozycjonowaniu?

Forum PIO (Pozycjonowanie i Optymalizacja).

kurtzzz
02-06-2010, 23:56
Strona to www.gsmmax.pl (http://www.gsmmax.pl)
Z tego co mi się wydaje on żadnej optymalizacji nie przeprowadzał. Jedynie ja dziś poczytałem troszkę w sieci na ten temat i dodałem (chyba poprawnie) do indeksów google.
A wartościowe linki czyli??

PeFik
03-06-2010, 09:58
Stronę stworzył mi kolega za piwo

To widać!! Pierwszy karygodny błąd - to wykorzystanie starej wersji Joomla! 1.0.x - stąd "dni serwisu są policzone", jedyne wyjście instalacja ponowna ale tym razem Joomla! 1.5
Po drugie lepiej dołożyć kilka złotych i kupić sobie książkę, kurs DVD lub po prostu poczytać wiki.joomla.pl - niż potem "płakać na forum"

zwiastun
03-06-2010, 11:14