PDA

Zobacz pełną wersję : Edycja modułów



Proxim
06-06-2010, 23:32
Witam wszystkich.

Z góry mówię że jestem totalnym laikiem w sprawach Joomli, więc moje pytania mogą być głupie bądź śmieszne za co z góry przepraszam i proszę o wyrozumiałość.

Mam takie pytanie dotyczące edycji (czy jakoś tak to można nazwać) modułów.

Załóżmy, że na stronie mam 3 moduły, jeden z nich wyświetla mi ilość moich znajomych, drugi wyświetla informacje o prywatnych wiadomościach, a trzeci np wyświetla ilość odsłon profilu.
Chciał bym te elementy przenieść do modułu "Panel Logowania" i wstawić je pod awatarem, tak abym wszystko miał w jednym miejscu, później ładnie formatując to stylami CSS.

Czy jest taka możliwość (zakładam, że na pewno jest), a jeśli tak to w jaki sposób to zrobić?
Wydaje mi się, że poszczególne fragmenty kody z danych modułów muszę skopiować w odpowiednie miejsce do "Panelu Logowania". Lecz w jaki sposób wiedzieć co i gdzie wkleić?

Dziękuję za ewentualną pomoc.

Bazyl
06-06-2010, 23:53
Hej,

Pytanie brzmi: co to dla Ciebie panel logowania?

Moduły przypisujesz do pozycji ustalonych w szablonie... wiki --->>> pozycje modułów

Proxim
07-06-2010, 00:01
W moim przypadku korzystam z Community Builder'a i panel logowania to moduł CB login (mod_cblogin).

Co do przypisywania modułów do konkretnej pozycji w szablonie to wiem jak to robić.

Chciał bym po prostu poszerzyć liczbę informacji jakie ten panel logowania wyświetla, np dodać tam liczbę punktów z "Alfa User Point's" jaką dany użytkownik posiada itd.

2648 Próbuję stworzyć coś w tym stylu. Może to wyjaśni o co mi chodzi.

Pozdrawiam.

Bazyl
07-06-2010, 00:21
Nie bierz tego do siebie, ale najpierw poznaj J! i CB na tyle, byś wiedział, o czym piszesz...

Proxim
07-06-2010, 00:32
Poprzez takie pytania poszerzam wiedzę na ten temat :) Ale jak też mówiłem moje pytania mogą być głupie.

To może inaczej. Zainstalowałem CB i inne komponenty, moduły itd na swojej stronie, rozmieściłem je odpowiednio w szablonie.