PDA

Zobacz pełną wersję : Taki oto problem z instalacją modułów



snuzzy
05-07-2010, 22:08
Serwer friko.pl

Dodaje z poziomu admina moduły przez instalator ale pod warunkiem, że pliki są małe inaczej wyskakuje komunikat o zbyt długim wykonywaniu operacji i kończy się fiaskiem.

Druga opcja instalacji z katalogu ciągle mi nie działała aż sprawdziłem poprzez specjalny skrypt php dokładną scieżkę mojej strony, która dodałem w globalnych ustawieniach przed /tmp po czym w ogóle stronka administracji zrobiła się "biała" i nie można nawet się zalogować no cóż.

Trzecia opcja instalacji z internetu nigdy się nie udaje, nie wiem czemu skoro z dysku zipa małego spokojnie instaluje a z internetu to samo nie.

Ktoś mi może pomóc ? Jestem nowy w Joomli, używałem e107 ale joomla mnie zachwyciła a tu takie problemy juz na poczatku , powinien ktoś zrobić to jak w e107 tam nie było zadnych problemow z instalacja modulow, proste nawet dla laika. Pozdrawiam i licze na odpowiedzi.

Bazyl
05-07-2010, 22:21
Pierwszy post, należałby się przywitać.
Friko.pl jest za friko?
Spełnia wymagania J!?

moje
05-07-2010, 22:21
Kiepski hosting masz - ot cała przyczyna.

snuzzy
05-07-2010, 22:28
Witam zatem :)

Na czymś trzeba zaczynać, skoro oni oferują joomle i darmową instalację z poziomu admina to chyba sprawdzili wcześniej jej funkcjonowanie. Pomijając fakt, że jest darmowa i 1 opcja dla dużych plików z dysku nie zadziała pewnie nigdy to moglibyście dać wskazówki co do dwóch pozostałych, zwłaszcza do ostatniej , która wydaje mi się najłatwiejszą ...

I tak dzięki za pochylenie się nad sprawą nooba , mi osobiście ani trochę by się nie chciało :) No chyba, że by mi ktoś sowicie zapłacił :)

moje
05-07-2010, 22:42
To, że oferują Joomla z instalatora w panelu użytkownika, wcale nie musi oznaczać, że będzie działaś bezproblemowo.

Jedyną dobrą rzecz jaką możesz zrobić, to zmienić hosting.

alex51
06-07-2010, 08:15