PDA

Zobacz pełną wersję : przyspieszenie stronki



mckolt
28-07-2010, 20:56
Witam
Z racji iż jestem nowy w temacie joomli mam może kilka banalnych pytań.

- Jak przyspieszyć ładowanie strony www.firecar.pl . Przerobiłem oryginalny szablon milkiway i nawet jeśli nie było tam umieszczonych bannerów na głównej podczas pierwszego ładowania serwer ma mega zamułe.

- chciałbym wykonać tą stronkę tak aby każdy mógł sobie zamieścić ogłoszenie swojego pojazdu z miniaturką i ceną przy spisie ogłoszeń - po kliknięciu wejście w całe ogłoszenie. Jest może darmowy dodatek coś w stylu aukcji żeby umieszczało czasowo ogłoszenia ?(bez konieczności podbijania cen choć mogło by to też być) - szukałem dość długo nie mogę takiego znaleźć - jedynie płatne dodatki aukcyjne. Czy takie coś da się wykonać w joomli social ?

- czy można legalnie zmieniać nazwę templatki i czy jest to trudne do zmiany - np jak ktoś otworzy źródło strony żeby templatka nazywała się firecar?

- Czy jest ktoś kto by mi to wszystko zrobił za około 400zł :) wiem że to prawie nic jak na taki projekt no ale w razie czego pytam .

Jeśli któreś z tych pytań były często wałkowane przepraszam z góry.

moje
28-07-2010, 21:00
A ta strona ma mieć tyle grafiki, która powoduje jej rozjazd?

EDIT:

Strona z regulaminem i cennikiem nie działa.

Czy te auta po lewej na stronie, mają być jakimiś linkami/formą menu? Jeśli tak, to do czego mają odsyłać ludzi?

mckolt
28-07-2010, 21:04
nie ta grafika jest chwilowo , nie miałęm gdzie wstawić portfolio moich bannerów. One tylko spowalniają dalsze ładowanie strony jak jest już coś załadowane w sensie widać pierwszą grafikę strony, a do momentu wczytania tej pierwszej grafiki mija czasem z 20s zanim się pojawi. Wcześniej kiedy nie było nic na stronie działała tak samo.. :/

moje
28-07-2010, 21:44
To masz coś nie tak ze swoim kompem, u mnie za pierwszym razem wszystko było ok.

1shpl
28-07-2010, 22:14