PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z instalacją - pytanie laika



Nicolass
05-09-2006, 23:51
Witam serdecznie forumowiczów, jestem laikiem w administrowaniu i instalowaniu czegokolwiek na serwerze, więc do was zwracam się o radę i pomoc :)

Mam konto na home.pl na ktorym mam swoją stronę, napisaną w czystym HTML, ale muszę zrobić nową, lepszą, opartą o jakiś system portalowy, żeby móc sorawnie administrować serwisem. Wybór padł na Joomla.
Kożystając z pomocy na stronie zainstalowałem (próbnie) serwis w podkatalogu /strona. Stworzyłem bazę danych w panelu administacyjnym home.pl, oraz przeszedłem przez kreator, który poinformował mnie na końcu, że wszystko się ładnie zainstalowało. Niestety serwis nie działa, po wpisaniu jego adresu dostaję komunikat:

Parse error: syntax error, unexpected $end, expecting '(' in /strona/mambots/editors/tinymce.php on line 301

Nie znam się na tym za bardzo, więc nie wiem co spowodował błąd, dodam że przy instalacji nie było żadnych błędów poza opcją "Register Globals" (była ustawiona na ON).

Proszę mi wskazać, gdzie popełniłem błąd (kreator przeszedłem standardowo, nic nie ruszając, tam gdzie nie było to konieczne) i jak go naprawić / uniknąć przy koleinej instalacji, dodam, że jestem w tym temacie laikiem.

Pozdrawiam Serdecznie, Nicolass

Edit: Dodam, że instalowałem wersje Joomla 1.0.10-pl_plus_Admin-pl. Przed uruchomieniem instalacji wgrałem też kolejno 1-wszy i 2-gi patch.

Viking
06-09-2006, 00:15
zainstaluj najpierw a potem wgrywaj upgrade do 1.0.11

Nicolass
06-09-2006, 18:28
zainstaluj najpierw a potem wgrywaj upgrade do 1.0.11 Ale ja nie uploaduje Joomli do 1.0.11 tylko wgrywam przed instalacją patche: patch_j-pl+Admin-pl_01 i patch_j-pl+Admin-pl_02. Myślę, że tak trzeba (na logike).
Z instalacją walczę już dziś od godziny, żałuje że nie kupiłem sobie szybszego łącza, wgrywanie za każdym razem instalki na serv trwa koszmarnie długo :)