PDA

Zobacz pełną wersję : Instalacja i konfiguracja Joomli podczas działania strony.



yodacki
22-08-2010, 18:37
Witam,
z góry uprzedzam, że w joomli jestem trochę zielony, więc jeśli pytania są nie na miejscu proszę o wyrozumiałość.
Mam działającą stronę na darmowym hostingu. Strona jest napisana w czystym html'u.
Chciałbym na tym samym koncie, w tym samym hostingu zainstalować joomle, skonfigurować ją, instalować rozszerzenia, zrobić stronę, ale tak aby działo się to bez wyłączania obecnie działającej strony.
Czy jest taka możliwość ??
Jeśli tak, to jak uruchamiać instalacje, tak aby nie gryzła się z obecnie działającą stroną ?
Jak uruchomić potem panel administratora ?
I wreszcie jak sprawdzać czy strona robiona pod joomlą wygląda tak jak powinna.

Pozdrawiam
Jacek

ekumi
23-08-2010, 08:36
Najlepiej będzie, jeżeli zainstalujesz joomla! w przeznaczonym dla niej oddzielnym katalogu. Na wszelki wypadek przed tą operacją zrób sobie kopię zawartości konta.

yodacki
23-08-2010, 13:58
Faktycznie, masz racje, to jest myśl.
Jeśli joomle zainstaluje na serwerze w katalogu np. joomla, to rozumiem ze instalacje i panel nalezy uruchamiac poprzez http:\\adres.strony.pl\joomla lub http:\\adres.strony.pl\joomla\administrator ?
Tylko teraz nie wiem jednego. Joomla będzie zainstalowana, skonfigurowana, strona będzie działać. Czy po przekopiowaniu całej joomli do głównego katalogu ( w miejsce obecnej strony) wszystko bedzie działać ? Nie muszę nic zmienić ?
Jeśli chodzi o kopię obecnej strony - kopia zapasowa jest robiona co tydzień.

Pozdrawiam

pyziak
23-08-2010, 14:21
po przekopiowaniu do głównego katalogu, będziesz musiał zmieć w pliku configuration.php parę wpisów, ale to jest proste i później się tym zajmiesz ;]

ekumi
23-08-2010, 14:25