PDA

Zobacz pełną wersję : ja_purity - rozmiar czcionki w main menu



kpiecha
28-08-2010, 13:42
Witam,

Wiem, że jest to kolejne pytanie z serii: "Wiem-że-gdzieś-to-jest-ale-po-dwóch-dniach-poszukiwań-i-googlowania-szlag-mnie-trafia" ale czy mógłby mi ktoś pomóc i odpowiedzieć, w jaki sposób mogę zmienić rozmiar czcionki w menu pionowym w szablonie ja_purity?

Mam świadomość istnienia pliku menu.css i zapisu:

font-size: 92%;


Ale jakkolwiek zmieniam, nic się nie dzieje.

Ponieważ jestem laikiem w tej dziedzinie, pytania te nie są absolutnie trywialne :P

A tak przy okazji, gdyby juz mi się udało zmienić ten rozmiar czcionki, to gdzie mogę zmienić rozmiar (szerokośc) tej lewej kolumny, w której znajduje się Menu. chodzi mi o to, że jak już zmienię rozmiar czcionki, żeby ta szerokość była optymalna.

W każdym razie najwazniejsza jest ta czcionka.

Dziękuję za cierpliwości i pozdrawiam.

Dziś gołąbki na obiad:spoko:

KP

coliberek1
28-08-2010, 16:47
hello,

wiem jakie to flustrujące pocić się nad sprawą która z pozoru jest bardzo prosta. Kiedyś KTOŚ mi tu poradzil , zebym uzywala Firefoxa oraz Firebuga. Pół roku odnosilam się do tego sceptycznie twierdząc " eech, i tak pewnie nic mi to nie pomoze bo i tak nie zrozumiem " ale naprawdę POLECAM!

Mam nadzieję , ze to ze pomogę prawie na gotowca to nie zniechęci Cię do wlasnego poszerzania wiedzy i rozpoczynając od Firebuga. :)

W template.css jest linia odpowiadająca za text w modulach , a menu jest wlasnie modulem.

div.moduletable_text {background:url("../images/hdot.gif") repeat-x scroll center bottom transparent;font-size:14px;

jak dodasz do tego linijke o wielkosci czcionki to się zwiększy.