PDA

Zobacz pełną wersję : 'Usuń katalog instalacyjny i przyciśnij tutaj'



Danioss
28-08-2010, 14:48
Witam!

Chciałem założyć pewną stronę na joomli za pomocą yoyo.pl. Dzisiaj zainstalowałem ją (choć korzystam z niej od dawna i mam ją na kompie), lecz gdy chcę zacząć pracę, wciąż pojawia się komunikat 'Usuń katalog instalacyjny i przyciśnij tutaj'. Najlepsze jest to, że nic na kompie się nie zainstalowało nowego, użyłem opcji szukaj i wpisałem 'installation' - nic podobnego nie znajduje się na moim PC. Skąd w takim razie mam usunąć ów katalog? Jestem bardzo zielony w tym wszystkim...

Liczę na Waszą pomoc!
Pozdrawiam,
Daniel

moje
28-08-2010, 14:51
W katalogu w którym jest Joomla, znajduje się katalog instalation, tam sprawdzałeś? I czy masz plik configuration.php?

Danioss
28-08-2010, 14:58
Przecież napisałem, że nic się nie zainstalowało... Wcześniej jak instalowałem joomlę, owszem, był installation - usuwałem go, ale to dla innych stronek, z których zresztą korzystałem tylko na kompie, nigdy ich nie publikowałem. A teraz zamiast localhost itd podawałem w instalacji dane z yoyo.pl, bo chcę wreszcie coś widzialnego stworzyć. Podsumowując - nawet nie powstał folder dla tej instalacji osobny, w którym mógłbym znaleźć configuration.php czy folder installation...

moje
28-08-2010, 15:51
Plik configuration.php jest w katalogu głównym razem z Joomla.

Danioss
28-08-2010, 18:30