PDA

Zobacz pełną wersję : Jak zmienić tekst na stronie głównej?



Fotograf
11-09-2006, 19:33
Po zainstalowaniu najnowszej wersji Joomla na stronie głównej jest tekst: Tutaj nie ma tymczasem żadnych informacji. Zapraszamy wkrótce. Gdzie należy wejść, aby ten tekst zmienić?

zwiastun
11-09-2006, 20:16
Nie gniewaj sie, pytanie z rzędu: nie chce mi się pomyśleć, zapytam
W katalohgu /languages

Fotograf
11-09-2006, 20:59
Nie gniewaj sie, pytanie z rzędu: nie chce mi się pomyśleć, zapytamTym razem nie zgadłeś. Szukałem cały czas w panelu administracyjnum, bo myślałem, że jest to gdzieś w artykułach. Ale tam nie znalazłem.
W takim razie teraz jakbym chciał w te miejsce dać jakiś dłuższy tekst, to mogę wstawić artykuł, czy muszę ten cały tekst umieścić bezpośrednio w pliku /language/polish.php? Pytam dlatego, że jestem początkującym użytkownikiem Joomla i niewiele jeszcze wiem. Dotychczas korzystałem z PostNuke, a tam był trochę inny układ.


W katalohgu /languagesBardzo dziękuję.

Dylek
11-09-2006, 21:13
Chyba mylisz tresc komunikatu z trescia artykulu. Podstawy sie klaniaja... Zwiastun ma racje - ale zapytales w taki sposob, ze tylko takiej odpowiedzi mogles sie spodziewac.
Tresci artykulow dodajemy w PA - Sekcja Content (czwarta pozcyja w menu liczac od lewej)

woju
06-04-2007, 00:57
Powodem niewyświetlania się artykułu na stronie startowej może być data jego publikacji, kiedyś jak testowałem serwer na localhoscie po zainstalowaniu joomli nie chciało mi wyświetlać żadnego artykułu, powodem jak sie okazało było ustawienie daty systemowej wg której chodził serwer a ponieważ wymieniałem baterię w mainboard system ustawił mi rok 1988 i zapomniałem zmienić datę systemową a wszystkie artykuły w serwisie miały być opublikowane po 2005 roku.
To tak tytułem wyjaśnień jakby ktoś miał podobny problem.

I wtedy też wyświetli ci się Tutaj nie ma tymczasem żadnych informacji. Zapraszamy wkrótce.