PDA

Zobacz pełną wersję : podpis nad stopką



proveve
07-09-2010, 01:36
Witam,

Proszę o pomoc z pewnym drobiazgiem, gdyż jestem początkującym użytkownikiem Joomla i nie poruszam się zbyt dobrze w tej tematyce...:)

Zainstalowałem świeży system Joomla i nad stopką z podpisem wykonawcy strony pojawia mi się dodatkowo opis: Joomla! jest wolnym oprogramowaniem dostępnym na licencji GNU GPL. Napis ten chyba jest standardowo ładowany przy każdym nowo postawionym systemie i widnieje również podczas zmiany szablonu...

Bardzo proszę o pomoc w kwestii jego usunięcia, gdyż informacja taka istnieje już w samej stopce i chcę się pozbyć tego elementu... w jakim pliku powinienem szukać kodu do tego elementu, aby go usunąć???

rosciak
07-09-2010, 01:50
Być może pomoże wyłączenie modułu footer.

Jeśli nie: language\pl-PL\pl-PL.mod_footer.ini

pyziak
07-09-2010, 08:05
podaj link do strony

dkint
07-09-2010, 08:33
Witam

Zależy od szablonu, czasem jest to moduł footer, czasem kawałek kodu w index.php templatki ...

pozdrawiam
Krzysiek

proveve
07-09-2010, 11:10
Bardzo dziękuję za pomoc...:), modyfikacja kodu w language\pl-PL\pl-PL.mod_footer.ini ...całkowicie rozwiązała problem :)

dkint
07-09-2010, 11:16
Witam

To, że wywaliłeś bądź zmieniłeś sobie tłumaczenie w pliku językowym i nie widzisz pierwotnego komunikatu na stronie nie przybliżyło Cię w najmniejszym stopniu do zrozumienia budowy struktury szablonów i wyświetlania określonych komunikatów etc ... ale rób jak chcesz ...

pozdrawiam
Krzysiek

Jdwind
07-09-2010, 11:40
I przy następnej aktualizacji plików językowych (jeśli takie wyjdą) znowu będziesz miał ten napis.

ask
13-07-2011, 10:58
Zależy od szablonu, czasem jest to moduł footer, czasem kawałek kodu w index.php templatki ...
Mam dokładnie ten sam problem.
Z poziomu index.php napisu nie da się wyrzucić, a w mod_footer.php nie ma czegoś takiego, jak line2

Jeśli ktoś naprawdę może pomóc, niech to zrobi. Ale konkretnie, bez filozofowania.

Jdwind
13-07-2011, 12:31