PDA

Zobacz pełną wersję : W czym stworzyć 'prostą' strone WWW i za co się złapac?



geohound
22-09-2010, 17:50
Witam.
Nie wiem czy sa tu jacyś webmasterzy i ludzie znający sie na pisaniu stron ale przedstawię kłopot:

Chciałbym stworzyć stronę zespołu muzycznego jako polski odpowiednik, którego w naszym internecie brak. Całość okraszona oczywiście adnotacją o FANOWOŚCI serwisu itp ale nie o to chodzi.

Dużo się pozmieniało w tematyce pisania stron, ponoć tabelki to już przeżytek - nie wiem jak się zabrać za pisanie.
Chciałbym stworzyć cos co technicznie wyglądałoby mniej więcej tak:

http://stachursky.org/index.php

Czego sie uczyć? HTML? CMSa? CSSa? PHP?

Stworze cos takiego zagłebiając się w Joomle?
Załóżmy ze nie umiem praktycznie nic - nie wiem jak dynamicznie zmieniac dane na stronie bez edytowania całego kodu zródłowego, nie wiem jak stworzyć szablon tnąc obrazek w Photoshopie, nie znam się na Mysql itp. Znam jedynie w stopniu komunikatywnym terminologię WWW.


Zależy mi na hobbistycznym stworzeniu CZEGOS. CZEGOS z czego bede dumny a uzytkownicy beda z przyjemnoscia korzystać. Nie chce tego dla pieniedzy a jedynie by moc powiedziec sobie - to jest twoje i zrobiles to sam.

Bazyl
22-09-2010, 18:00
Hej,

Trafiłeś świetnie.
Bez znajomości html, css i php zrobisz fajną stronkę.
Tu jest początek drogi: www.wiki.joomla.pl

Powodzenia!

geohound
22-09-2010, 18:14
Przyznam ze czlowiek ktory pisał ten artykuł - http://www.wiki.joomla.pl/index.php/Nowicjusze odwalił na tyle dobra robote ze nawet szympans ktory by słuchał tych tresci chciałby zabrac sie za pisanie stron :D Według autora kazdy kto ma kawałek mózgu, samozaparcie i chęc moze stworzyc COS. Dzieki wielkie za zaprowadzenie na tą strone bo az sie lepiej poczulem ;)

Robster
22-09-2010, 18:28
Ja bym w euforie nie popadał :) Jeśli zależy Ci na zrobieniu szablonu strony od podstaw, to startując z zerową wiedzą czeka cię bieg przez poligon :)