PDA

Zobacz pełną wersję : Głębsze modyfikacje stylu, konkretne pola w konkretnych miejscach.



armorek
04-10-2010, 04:15
Mam pytanie jak np zrobić coś takiego jak na załączonym obrazku.
Chdzi o to że np. gwiazdki które są jakimś dodatkiem mam u góry, dane o tym kiedy i kto napisał tekst chciałbym np przenieść na dół. Tytuł chciałbym umieścić tam gdzie "Ważne informacje" itd...
Ogólnie jestem początkujący i nie wiem na co mogę sobie pozwolić, nie znalazłem konkretnego tekstu na ten temat. Już sobie nieco styl dopasowałem ale jak widać te "Ważne informacje" to podobnie sobie wyobrażam menu z lewej itd. ale nie wiem jak się do tego dogrzebać, bo samo CSS mnie nie ustawia a plikiem index.php z templates się już bawiłem na tyle na ile mi pozwolił.
Może ma ktoś z was namiary do czegoś konkretnego na ten temat, czego nie znalazłem.
Pozdrawiam.

Bazyl
04-10-2010, 07:26
Witam,

wiki --> nadpisywanie szablonem

krzychoooo
04-10-2010, 14:08
Możesz pogrzebać w tym pliku

/components/com_content/views/article/tmpl/default.php
Jednak po aktualizacji joomla możliwe że stracisz zmiany tam wprowadzone
Pozdrawiam

EkleErs
04-10-2010, 14:18
Jak sie grzebie tutaj
/components/com_content/views/article/tmpl/default.phpto plik zapisuje sie tutaj

/templates/name template/html/com_content/article/default.php i aktualizacj nic nie zmieni

Bazyl
04-10-2010, 15:03
...i to wlasnie jest nadpisywanie szablonem
;)

armorek
05-10-2010, 00:30
ok ok bo od czasu jak odpisał bazyl zacząłem kumać co nieco. Oczywiście podany tekst jest średni a najśmieszniejsze jest to że kod jest tam w formie obrazka :D Ale pomijając tekst przejrzany z grubsza zainspirował mnie i zauważyłem że można część z oryginalnego modułu/komponentu skopiować i edytować w ten sposób szablonem modyfikować jego wygląd i działanie. Trochę sobie grzebię, jeszcze nie dotarłem do samych artykułów i sprawdzę co piszecie. Ale trafiłem na coś innego. Jako że jestem początkujący poproszę o jakieś nakierowanie.