PDA

Zobacz pełną wersję : Dodawanie Logo - wielki problem!



lukaseror
05-11-2010, 15:06
Witam!

Jestem zielony, jeśli chodzi o robienie stron www więc ten problem może okazać się dla was banałem. Otóż mam szablon rhuk_milkyway i chciałem dodać sobie logo. Znalazłem logo i ściągnąłem program "FireFTP" ( wtyczka do firefoxa). Za jego pomocą podmieniłem logo w templates/images na moje (z taką samą nazwą). No i nie widze go na mojej stronie. Robiłem już praktycznie wszystko i nic. Jeśli ktoś mądry się znajdzie i mi pomoże będę wdzięczny. Aha i może zna ktoś jeszcze jakiś inny sposób dodawania czegoś na stronie niż to moje fire ftp? :D

Bazyl
05-11-2010, 16:24
Witaj,

Każdy kiedyś zaczynał... ;)

Musisz edytować pliki css szablonu lub własne logo nazwać identycznie i wgrać do tego samego katalogu.
Musi mieć taka samą wielkość, itd., itp...

To sa podstawy, które musisz sam opanować. W sieci są kursy html, css. Pomocny jest Firebug.
Później www.wiki.joomla.pl

:)

Może być FileZilla, albo Joomlowaty menadżer mediów...

lukaseror
05-11-2010, 17:02
znalazłem taki sam rozmiar loga jak mój na stronie i po zamianie znowu to samo.

Robster
05-11-2010, 17:08
Daj link do strony, bo teraz to tylko możemy pogdybać, a ty możesz robić całkiem co innego niż to co piszemy.

Bazyl
05-11-2010, 17:09
Podstaw na pewno nie opanowałeś od czasu napisania poprzedniego postu.
Nie chcesz?
Proszę bardzo: zmień szablon na Ja Purity i zmień sobie logo. Opis masz na wiki.

I tyle w tym temacie :)

alex51
06-11-2010, 08:11
Kolego @lukaseror, gdybyś mimo wszystko zechciał zmienić logo w szablonie rhuk_milkyway, to polecam >>ten poradnik<< (http://wiki.joomla.pl/index.php/Rhuk_milkyway/Dostosowanie_szablonu) na wiki a szczególnie >>tą<< (http://wiki.joomla.pl/index.php/Rhuk_milkyway/Jak_zamieni%C4%87_logo) jego część.

alles
07-11-2010, 12:17