PDA

Zobacz pełną wersję : Jak zmienić tło w szablonie rhuk_milkyways?



lukaseror
10-11-2010, 21:43
Witam!

Jak zmienić tło w szablonie rhuk_milkyway? Wiem, ( mniej więcej ) jak zmienić kolor, ale nie mam pojęcia jak zmienić tło na obrazek? Po 1. Nie wiem który plik należy edytować? Mam w templates/rhuk_milkyway/... template.css. I na wszystkich poradnikach CSS piszę że: http://www.kurshtml.boo.pl/css/tlo_obrazkowe,tlo.html - no i wszystko fajnie tylko, że ja tego nie mam w template.css ... Pomocy ludzie ;) Z góry dzięki i pozdrawiam luq

Gall Anonim
10-11-2010, 21:53
Chodzi Ci o obrazek jako tło, czy o texture?

lukaseror
10-11-2010, 21:55
yyy :D Chodzi mi o takie tło za szablonem ... ( jestem w tym zielony !! )

Gall Anonim
10-11-2010, 22:12
Kurcze, tektura to jest jeden mały obrazek tworzący tło do całości (coś jakby pierwsza warstwa - inaczej background - może być w opcji koloru lub w opcji wielokrotnego powtórzenia obrazka (tzw wypełnienie/textura), lub jeden obrazek. Wygląda to np tak:
a).body {
background-color: #333;
}
b).body {
background-image: url(file:///....ścieżka/fotka.jpg);
background-repeat: repeat;
}
c). body {
background-image: url(file:///....ścieżka/fotka.jpg);
}
Pzdr

lukaseror
10-11-2010, 22:14
No tak, tylko gdzie ja to mam edytować? Ja wiem jak to mniej więcej wygląda tylko w którym pliku?

Gall Anonim
10-11-2010, 22:23
Od zaplecza administracyjnego wejdź do szablonów (tam gdzie wybierasz domyślny) - zaznacz ten o który Ci chodzi i zrób edycję pliku css
Edycji szukaj w górnym, prawym rogu :-)
np. /templates/rhuk_milkyway/css
n.p. plik
white_bg.css
Pzdr

lukaseror
10-11-2010, 22:26
Wszedłem i mam:( który mam edytować?!