PDA

Zobacz pełną wersję : Kometnowanie profilu



cin3k
15-11-2010, 10:46
Szukam dodatku, który pozwoli na komentowanie profilu użytkownika w Community Builder.

Mam zainstalowany Jcomments, ale on nie ma takiej opcji ;)

Znajdzie się coś takiego?

KejeN
15-11-2010, 11:34
Witam,
jest tego sporo ale skoro masz Jcomments to znajdzie się coś ciekawego.
Jakiś czas temu zrobiłem sobie plugin do CB z komentarzami do profilu właśnie na jcomments.
Nie jest to za dobre bo wypadałoby żeby właściciel profilu miał władzę absolutną nad komentarzami na swoim profilu (usuwanie niechcianych komentarzy itp) w mojej wtyczce tego nie ma bo nie jestem programistą, ale działa - można dodać komentarz i jak to się mawiało cieszyć michę :D
To jak reflektujesz na takie rozwiązanie?

cin3k
15-11-2010, 14:47
Nie no wolałbym z edycja ze strony użytkownika :)

KejeN
16-11-2010, 12:56
No niestety z tego co wiem to jcomments jak dotąd nie da się tego osiągnąć gdyż nie ma takiej opcji nawet w podstawowym przeznaczeniu komponentu - na artykułach.
Co najwyżej można włączyć zgłaszanie komentarzy do administratora.
Zawsze zostaje CB Profile Book (http://extensions.joomla.org/extensions/extension-specific/community-builder-extensions/community-builder-profiles/1150) od autorów CB jednak za darmo jest tylko pierwsza wersja tego dodatku.

EDIT:
Po przyjrzeniu się bazie danych wymyśliłem bardzo niemądre rozwiązanie... W jcomments można od grupy autor wzwyż nadać uprawnienia do kasowania jakichkolwiek komentarzy, z włączeniem tego prawa i dodaniem warunku do funkcji w klasie komponentu uzyskałem funkcjonalność kasowania dowolnych komentarzy przez właściciela profilu.
Jednak jak napisałem jest to rozwiązanie niemądre bo warunkiem jest zgodność id obiektu z id użytkownika co w przypadku mojego pluginu się zgadza ale pozostaje kwestia artykułów bo jeśli użytkownik trafi na artykuł o id równym swojemu id użytkownika będzie mógł skasować wszystkie komentarze do tego artykułu a tego byśmy nie chcieli:)