PDA

Zobacz pełną wersję : automatyczne generowanie faktury - grzebie w kodzie



tomek_k
27-09-2006, 15:16
Witam!!!

mam takie pytanie, otórz próbuje zrobić automatyczną generacje faktur dla każdego zamówienia... (pomyślałem, że przerobie plik order.order_printdetails.php)

w jaki sposób wyciągnąć stawki vat, oraz ich wartości dla kaźdego produktu???
powinno być także podliczenie dla całej stawki, np. stawka 22%, kwota netto, wartosc podatku, kwota brutto...

Zwracam się z olbrzymią prośbą do tych, którzy na php sie znają, bo ja jestem jak trawa (zielony)....

pozdrawiam i proszę o pomoc...

tomek_k

ps. jeżeli okaże się, że istnieje jakiś taki moduł, który to robi, albo cokolwiek innego, to normalnie....

Finwe
27-09-2006, 17:23
Nie dalej jak wczoraj na oficjalnym forum VirtueMart.net przeczytałem, że w jednej z następnej wersji (wiosna 2007, niestety) to będzie już opcja wbudowana w VM. W tej chwili jest dostępny dodatek, opracowany przez jakiegoś Szweda, i chyba jest tylko po angielsku i szwedzku, ale nie doczytałem całego wątku. Zerknij sobie:
http://virtuemart.net/index.php?option=com_smf&Itemid=71&topic=14896.0
Zastanawiam się, czy implementować już czy czekać. Ale paczkę sobie ściągnąłem.

tomek_k
28-09-2006, 15:32
dzieki za odpowiedz...

zainstalowales ten dodatek?? i jakie wrazenie?? nie mialem dzisiaj czasu i tylko rzucilem okiem... juz masz i dziala, to daj znac, jak po kolei, krok po kroku zainstalowac...
pozdrawiam i dzieki za odpowiedz...

jesli na wiosne 2007 ma wyjsc gotowiec, to troche dlugo...
nie wydaje mi sie to trudne do zobienia, tyle ze jestem cienki jak barszcz z php :(

pozdrawiam

Finwe
28-09-2006, 16:28