PDA

Zobacz pełną wersję : Galeria zabezpieczona hasłem



fotopa
05-12-2010, 11:26
Witam wszystkich użytkowników. To mój pierwszy post na tym forum.

Szukam jakieś darmowego komponentu galerii. Chciałbym zamiescic na swojej stronie link do galerii, do których mogłyby zalogowac się jedynie osoby znające login i hasło. Oczywiście dla każdej chciałbym ustalic oddzielny.

Moglibyście coś polecic? Z góry dzięki, pozdrawiam

Bazyl
05-12-2010, 13:23
Cześć,

Sprawdź możliwości foczki: www.phoca.cz (http://www.phoca.cz)

//Hasło dla każdej galerii oddzielne? To nie wiem...

zbig1972
05-12-2010, 13:53
Ja mam Phoce zainstalowaną. Możesz ja tak skonfigurować że każdy user może mieć indywidualny katalog ze zdęciami tylko widoczny dla jego samego lub też dla kilku userów. Możesz po za tym wskazać oddzielnie dla każdej kategori: Prawa dostępu użytkownika, Prawo usuwania i publikacji, właściciela galeri.

fotopa
05-12-2010, 13:54
jestem fotografem i chcialbym dla kazdego klienta oddac galerie, ale tak, aby tylko on mogl ją przeglądac.

stryjek86
20-01-2015, 22:54
Odnawiam temat. A więc jak powyżej zna ktoś coś co może zadziałać jak zapytanie powyżej

Gall Anonim
20-01-2015, 23:21
Zasadniczo można to zrobić na dowolnej galerii osadzanej w artykule.
Galerię osadzamy jak napisałem w artykule a dostęp do artykułu dajemy tylko osobie zainteresowanej (ACL), aby działało bezboleśnie ustawiamy przekierowanie po zalogowaniu na przegląd artykułów z kategorii galerie - ponieważ każdy widzi tylko jeden artykuł - widzi swój :-)
Mechanizm wykonany, sprawdzony, działający.

stryjek86
20-01-2015, 23:36
Chodzi mi o coś takiego jak np na stronie http://imagon.pl/strefa-klienta/ czyli są widoczne zdjęcia z opsiem a po kliknieciu na zdjęcie tzreba wpisać kod aby ujrzeć reszte zdjęć czy na tych artykułach da się tak zrobić

Gall Anonim
20-01-2015, 23:42
Tak - da się tak zrobić - linki pokaż wszystkim - reszta jak opisałem

stryjek86
21-01-2015, 00:04