PDA

Zobacz pełną wersję : Adminidtracja joomli, podstawy



andim
15-12-2010, 09:59
Witam,
jestem początkujący w joomli, chciałbym w przyszłości postawić za jej pomocą jakąś ciekawą stronę w internecie ponieważ bardzo mi się ten system podoba ze względu na swoją prostotę i ogromne możliwości lecz na razie uczę się jej podstaw na serwerze lokalnym XAMPP na moim komputerze. Praktykuję z sekcjami, kategoriami, pozycjami menu szablonami i modułami aby to wszystko oswoić. To tytułem wstępu, w czym rzecz: ostatnio miałem postawioną ciekawą kompozycję strony lecz postanowiłem ją usunąć i robić od nowa, usunąłem więc za pośrednictwem panelu admina wszystkie pozycje: sekcje, kategorie, menu i moduły i utworzyłem całą strukturę strony od nowa, zapisałem i chciałem oglądnąć stronkę w podglądzie, lecz otworzyło się okno:

(404 - Nie znaleziono komponentu Możliwe, że nie możesz zobaczyć tej strony, ponieważ Użyta zakładka jest nieaktualna Twoja wyszukiwarka nie odświeżyła jeszcze mapy naszej witryny Adres został wpisany z błędem Nie masz uprawnień do obejrzenia tej strony Joomla! nie może zlokalizować wskazanego zasobu. Wystąpił błąd podczas wykonywania powierzonego zadania. Spróbuj jednej z następujących stron: Strona startowa Jeśli problem się powtarza, skontaktuj się z administratorem witryny)

Czy ktoś z was wie co zrobiłem nie tak, dlaczego nie mogę postawić strony od nowa? o czym zapomniałem? czy muszę instalować joomlę od początku? czy ktoś miałby dla mnie jakieś sugestie, co powinnem zrobić? jeszcze jedno jak znacie jakieś ciekawe kursy budowy stron w joomli oczywiście free, to poroszę o link, oczywiście oprucz naszej bardzo dobrej strony joomla.pl.
Dla Was Wszydtkich Ciepłych Zdrowych Szczęśliwych: WESOŁYCH ŚWIĄT.

KYCu
15-12-2010, 10:19
Witaj,

W menu musisz dodać chociaż jedną pozycję np odnoszącą się do jakiegoś artykułu a następnie oznacz ją "gwiazdką" czyli zrób jako domyślną, która ma być wyświetlana po wejściu na witrynę.