Szkoda tylko, że na stornie brak informacji.
Szkoda, że automat w telefonie nie podaje żadnej informacji.
Po dłuuugim oczekiwaniu udało mi się uzyskać tę właśnie informację.
Zapytałem o info na stronie (awaria duża) - też nie mieli internetu. Z powodu braku zasilania...
Ech...
moje
15-12-2010, 19:16
A może prawdziwym powodem jest odwetowy atak Aonów?*
* brzmi to dziwni i/lub śmiesznie ale to jest poważna sprawa.
KYCu
16-12-2010, 17:24
Więcej usług niech świadczą. Może jeszcze trzepanie dywanów? :D
Gall Anonim
16-12-2010, 19:16
No to trochę w temacie:
Cytat - /odrobinę się z nimi pogryzłem/.
Jeśli zaś chodzi o problemy jakie występowały w dniu wczorajszym to informujemy że w dniu 15.12.2010 r., w godzinach popołudniowych
system UPS uległ awarii i nastąpiła krótkotrwała przerwa w zasilaniu serwerowi NetArt. Zasilanie zostało niezwłocznie przywrócone, jednak
spowodowało wystąpienie przerw w dostępie do usług. Znaczna ich większość (około 80%) została uruchomiona w ciągu kilkudziesięciu minut od
wystąpienia problemu. Priorytetem dla administratorów NetArt było uruchomienie usług Klientów, tak aby poprawnie działały.
W pozostałych przypadkach wystąpił problem z systemami plików serwerów, których spójność należało zweryfikować. Prace te zostały zakończone jeszcze tego samego dnia.
W celu ponownego sprawdzenia i skorygowania ewentualnych błędów (w większości niewidocznych dla Klientów) administratorzy NetArt w późnych godzinach
nocnych podjęli decyzję o wyłączeniu większości usług i podjęciu prac naprawczych. Prace te trwały w czasie najmniejszego natężenia ruchu sieciowego (
od około godziny 24 do 6 rano).
Zapewniamy, że Biuro Obsługi Klienta NetArt pracowało stale do późnych godzin wieczornych, ale sam kontakt z konsultantami był utrudniony z powodu
ogromnej liczby zapytań ze strony Klientów. W nocy kontakt z administratorami był utrudniony z tego samego powodu.
Chcemy zapewnić, że prace nad usunięciem jakichkolwiek problemów i zabezpieczeniem sprawnego działania całej infrastruktury NetArt trwały nieprzerwanie aż do skutku.
Od wczesnych godzin porannych wszystkie usługi działają już prawidłowo. Zapewniamy, że obecnie nie występuje
opóźnienie związane z dostarczaniem poczty e-mail. Kolejka maili do dostarczenia była ogromna, ale wszystkie wiadomości wysłane do klientów
NetArt dotarły już na skrzynki mailowe.
Bez komentarza
Gall Anonim
PS.
Dla poprawy nastroju - pierwsza odpowiedź:)
> >>> Dziękujemy za zgłoszenie. Przyczyną problemu był niewielki błąd, który wystąpił po stronie oprogramowania serwera;
został on niezwłocznie usunięty przez naszych administratorów, w chwili obecnej Państwa aplikacje powinny funkcjonować w pełni poprawnie.
Za jakiekolwiek problemy związane z tą sytuacją najmocniej przepraszamy.