PDA

Zobacz pełną wersję : Powiązane menu w szablonie - modyfikacja



Canioo
29-12-2010, 22:30
Witam,

W szablonie na bazie którego zbudowałem stronę TOP Menu jest ściśle powiązane ze stopką.

Footer jako moduł wcale się nie wyświetla, niezależnie od tego, czy zostanie udostępniony czy nie, tylko cały czas w stopce wyświetla się TOP Menu plus info o firmie.

W kodzie wygląda to tak:

<div class="main">
<div class="indent-footer">
<jdoc:include type="modules" name="user3" style="topmenu" />
<div class="copyright"><?php echo JText::_('Designed by <span>MIO Studio</span>') ?>&nbsp;<!--{%FOOTER_LINK} --></div>
</div>

Ja potrzebuję teraz, żeby Footer był osobnym menu. Jeżeli w kodzie próbuję zastąpić User 3 (Top menu) pozycją Footer, nie przynosi to żadnego efektu.

Ogarniam Joomla, na poziomie działania w panelu administracyjnym czy prostych zmian w HTML, ale nie znam się na kodowaniu na tyle, żeby samemu obejść ten problem.

Będę wdzięczny za pomoc.

pawelSafiStudio
29-12-2010, 22:49
Witaj,

a czy masz dostępną pozycję footer w szablonie ?

Wystarczy dodać nowy moduł menu, nadać mu parametr pozycji równy footer oraz zmienić w kodzie stópki atrybut name z user3 na footer. Powinno zadziałać. Jeśli nie widać efektu, spróbuj wyczyścić cache przeglądarki.

Jeśli szablon posiada pozycję footer to nie powinno być z tym problemu. Jeśli nie posiada, to edytuj plik templateDetails.xml i w sekcji positions dodaj pozycję footer.

Pozdrawiam.

Canioo
29-12-2010, 23:12
W szablonie normalnie tak jak w standardowych szablonach po instalacji Joomla jest pozycja footer.