PDA

Zobacz pełną wersję : Rozszerzone możliwości kont użytkowników



arekzysk
02-01-2011, 18:59
Witam.
Na początku chciałbym zaznaczyć,że jestem początkującym użytkownikiem. Mam problem z kontami użytkowników, mianowicie jak zrobić że dany zalogowany użytkownik ma dostęp do swoich danych a drugi do swoich. Przykładowo witryna obsługuje jakąś firmę i wystawia faktury, chcę aby każdy miał dostęp do swojej treści. Bardzo proszę o pomoc, szukałem w sieci informacji na ten temat ale niestety nieznalazłem.

PeFik
02-01-2011, 21:28
Dwa moje wpisy: http://blog.elimu.pl/?s=extranet&x=0&y=0

Dodam tylko, że komponent ma pełne spolszczenie wbudowane , co powinno cię ucieszyć. A twoją firmę chyba stać wydać 30 euro ?

arekzysk
03-01-2011, 16:47
Ja nie mam firmy, to był poprostu przykład, nie ma w tym nic komercyjnego. W każdym bądź razie dzięki za pomoc.

---------- Post dodany o 16:47 ---------- Poprzedni post był o 16:16 ----------

A jest jakiś inny moduł, nie aż tak rozbudowany ale za free?

pyziak
03-01-2011, 17:19
w sumie to nie wiadomo czego szukasz bo po zadaniu pytania @PeFik odpowiedział Ci w 100% trafnie, teraz piszesz ze nie masz firmy itd... więc może to:
http://extensions.joomla.org/extensions/access-a-security/content-restriction/12993

zwiastun
03-01-2011, 17:59
1. Przepraszam, ale od pewnego czasu - zdaje mi się, że natarczywie czy też nachalnie - sugeruje się użytkownikom forum korzystanie z rozwiązań komercyjnych. Nie mam nic przeciwko takim rozwiązaniom, ale - pominąwszy, ze nie każdego stać na mniejsze lub większe wydatki - są one przeznaczone dla tych, którzy poszukują rozwiązań bogatszych, pewniejszych, serwisowanych. Będę wdzięczny (a sądzę, że wielu pytających również) za skoncentrowanie się na podawaniu rozwiązań niekomercyjnych i ewentualnym pokazywaniu jako alternatywnych - komercyjnych.
2. @arekzysk: Twój nick w świetle tej rozmówki jest interesujący :)