PDA

Zobacz pełną wersję : Problem po zainstalowaniu com_jaclplus



kikol71
11-01-2011, 12:07
Zainstalowałem com_jaclplus 1.0.3a, po instalacji straciłem dostęp do panelu do strony praktycznie do wszystkiego, nie ma możliwości zalogowania się do panelu administracyjnego, ani wejścia na stronę, jedyne co wyskakuje to stronka kontrolna z napisem "strona powinna być dostępna jeśli widzisz ten komunikat powiadom administratora" i strona jest w trybie offline. Nie znam się za bardzo na szczegółach technicznych joomla dlatego proszę o pomoc, nie wiem co mogło być przyczyną, komponent zainstalował się poprawnie.
W panelu serwera (na www.cba.pl (http://www.cba.pl)) gdzie mam darmowy hosting jest możliwość przywrócenia bazy danych z backupu jednak trochę boję się tego robić bo jest tam adnotacja że może to być niebezpieczne dla danych, a może ktoś z Was specjalistów od joomli zna jakieś lepsze sposoby.
Jeszcze raz proszę o pomoc, najlepiej w łopatologiczny sposób:zagubiony:

Patkowa
11-01-2011, 12:36
Może ktoś ci przetłumaczy, bo ja angielski znam tylko z instrukcji i większość robię na czuja, więc nie chcę cię wprowadzać w błąd.
Źródło tych informacji tutaj (http://www.byostech.com/component/option,com_fireboard/Itemid,33/func,view/id,2089/catid,18/limit,10/limitstart,10/)

Hi,
I've got the same problem and I solve it :
Be careful if you use Mysql > 4 and binary charset.....
jACLPLus initialize is jacplus table without charset consideration, then, the stabel Joomla have "Super Administrator" group not "super administrator".
If you use a binary charset, the mysql comparaison of these string is false, the jaclplus fail...

solution :

update`jos_jaclplus` set aro_value=replace(aro_value,'admin','Admin');
update`jos_jaclplus` set aro_value=replace(aro_value,'manager','Manager');
update`jos_jaclplus` set aro_value=replace(aro_value,'super','Super');
update`jos_jaclplus` set aro_value=replace(aro_value,'editor','Editor');