PDA

Zobacz pełną wersję : Moduł - " Najnowsze artykuły"



Robby
19-01-2011, 15:34
Witam wszystkich,
przeszukałem forum w poszukiwaniu rozwiązania mojeg problemu ale nie udało się, dlatego też piszę do Was.

Chciałbym na stronie głównej umieścić moduł odpowiedzialny za wyświetlanie ostatnio dodanych artykułów i zdjęć.

Np. dzis dodaję artykuł i 2 zdjęcia do galerii - a na stronie głównej pokazuje się
"Ostatnio dodane : - artykuł "tytuł" - data
- zdjęcia w galerii - data"

Ktoś wie gdzie znajdę coś takiego. Nadmieniam, że jestem totalnym początkującym w temacie Joomli i tworzenia www, więc będe wdzięczny za wyrozumiałość.

Pozdrawiam serdecznie,
Robby

PeFik
19-01-2011, 15:52
czy to zdjęcie ma pochodzić z komponentu galerii , czy być pierwszym z artykułu ?

Robby
19-01-2011, 15:56
Zdjecie ma pochodzic z galerii. Mam zainstalowana Phoca Gallery.

PeFik
19-01-2011, 17:34
Musiałbyś , o ile dobrze rozumuje, połączyc dwa moduły w jeden.
A więc moduł do wyświetlania najnowszych artykułów z wybranej kategorii z modułem do wyświetlania zdjęć z Phoca Gallery.

Robby
19-01-2011, 18:11
oki, skąd wziąć te moduły? czy one są standardowymi modułami joomli, jeśli tak to które to są?

Gall Anonim
19-01-2011, 18:13
@Robby
połowa odpowiedzi na Twoje pytanie to :

z modułem do wyświetlania zdjęć z Phoca Gallery.
A ten pierwszy w standardzie Joomla'i
Pzdr

Robby
20-01-2011, 10:37
Dzieki, poszukam ;)

---------- Post dodany 20-01-2011 o 10:37 ---------- Poprzedni post był 19-01-2011 o 18:20 ----------

Znalazłem moduł odpowiedzialny za nowe/modyfikowane artykuły - mod_latestnews ale coś mi nie działa.
Wyświetal tylko jedną pozycję "Witaj na mojej stronie" i to wszystko. Każdy nowy artykuł czy modyfikowany nie pokazuje się w Ostatnio dodanych.

W parametrach tego modułu mam ustawione: przypisanie do menu Start, Ilość artykułów 10, autor dowolny.

Co jest nie tak?

Gall Anonim
20-01-2011, 11:21
Bóg raczy wiedzieć :) co jest nie tak.
Co do mnie - jestem wzrokowcem -