PDA

Zobacz pełną wersję : Brak artykułów na podstronach



Tomasz Polański
03-02-2011, 16:48
Witam,
przejrzałem tematy na forum - są podobne ale nie ma rozwiązania, które by mnie nakierowało na rozwiązanie problemu. Jestem początkujący - od razu prosze o wyrozumiałość - to moja pierwsza strona w Joomla! Mam wersję 1.5.22 z templatką globalnet. Problem polega na braku wyświetlania artykułów na podstronach a na głównej wyświetlają sie tylko linki do podstron (pustych). Wszystkie artykuły (34) są opublikowane i ułożone w kategoriach i sekcjach. Pomóżcie! Adres strony: http://e-biznes.home.pl/autoinstalator/joomla/.

ekumi
03-02-2011, 17:39
Zobacz w ustawieniach poszczególnych elementów menu, czy masz ustawione wyświetlanie tytułu strony, oraz, czy artykuły są na pewno opublikowane.

Tomasz Polański
03-02-2011, 17:54
Witaj, dzięki, że sie odezwałeś; tak - mam włączone pokazywanie wyświetlanie tytułu strony i wszystkie artykuły są opublikowane, no i... dalej nie widać artykułów :(. Może Ty (lub ktoś inny) coś mi jeszcze podpowiecie, bez tego nie ruszę dalej... W pliku index.php w sekcji main (tam gdzie ma byc ściągany i wyświetlany artykuł jest skrypt:

<?php
if(!@include(JPATH_BASE.DS.'templates'.DS.$mainfra me->getTemplate().DS.str_rot13($JPan[0]).DS.str_rot13($JPan[1]))) : ?>
<?php endif; ?>

Może z tym jest coś nie tak?

Moje gg: 9583078

Jola
03-02-2011, 18:25
Witam,
wygląda na to, że w Twoim index.php szablonu brakuje wpisu:

<jdoc:include type="component" />:)

ekumi
03-02-2011, 18:26
Strzelam, ale czy w kodzie pliku index.php Twojego szablonu jest taki zapis:

<jdoc:include type="component" />

PS
@jolaass, cóż za niewiarygodna zgodność!!! Byłem o minutę spóźniony. Czuje się, jakbym ściągał :up:

Tomasz Polański
03-02-2011, 18:30
jolaass i ekumi - JESTEŚCIE WIELCY - że mogłem zapomnieć o takiej ********... (a raczej nie domysleć się, że w templatce może brakować tego zapisu) - WIELKIE DZIĘKI!

joomolek
14-03-2011, 08:46
Podpinam sie pod temat bo: