PDA

Zobacz pełną wersję : odinstalowanie



Nawigator
04-02-2011, 20:50
Może temat już była, ale przeszukałam forum i nie znalazłam podobnego.
Zaznaczam, że jestem całkiem zielona, więc proszę nie krzyczeć ;).

Mam serwer na home.pl i miałam problem z jego instalacją. Serwis home polecił mi zainstalowanie joomla automatycznie z panelu administracyjnego home.pl, bo jak się okazało udostępniają taką opcję. Faktycznie wszystko poszło sprawnie, ale posatnowiłam odinstalować joomle. I tu pojawił sie problem, bo gdy skasowałam wszystkie składowe pliki joomla i bazę danych moja strona się nie wyświetla.

tzn. wyswietla się z adresu 'www.mojastrona.home.pl' ale 'www.mojastrona.pl' już nie.

Postanowiłam, więc załadować na serwer od nowa wszystkie pliki, które wcześniej tworzyły stronę, ale nadal nie działa.

help!

Gall Anonim
04-02-2011, 21:00
Litości
Primo - helpdesk Home.pl - nie tutaj
Pomimo to:
Secundo - wejdź sobie via ftp i zerknij jak wygląda zawartość root'a (katalog główny)
Tertio - zaloguj się do swojego konta użytkownika i zobacz gdzie jest zaparkowana domena - home ma o ile pamiętam oddzielne konto domeny - więc zerknij tam do jakiego użytkownika serwera jest przypisana i do jakiego katalogu.
Pzdr
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Panie i Panowie = forumowicze - czemu od dłuższego czasu robimy często gęsto za helpdesk od home.pl
Może niech wrzucą więc jakąś dotację na Joomla :up:

kurtz
04-02-2011, 21:01
bo gdy skasowałam wszystkie składowe pliki joomla i bazę danych moja strona się nie wyświetla.

:blink:

jak wysiądziesz z tramwaju to dalej nim jedziesz ? :hmm:

Gall Anonim
04-02-2011, 21:09
@icek_klezmer