PDA

Zobacz pełną wersję : Różne animacje flash dla różnych języków, JoomFish + FlashMod



prorok83
07-02-2011, 15:53
Witam

Jestem początkującym użytkownikiem joomli. Jestem obecnie na etapie tworzenia firmowej strony internetowej w trzech językach. Podczas tego projektu natrafiłem na kilka problemów, które na szczęście udało mi się rozwiązać i właśnie z tymi rozwiązaniami chciałem się podzielić. Wiele osób szuka tego typu rzeczy więc może się komuś przyda.


Mamy FlashMod i Joom!FIsh + stronę w trzech językach. FlashMod jest modułem. problem polegał na tym aby wyświetlić inną animację flash przy pomocy FLashMod w zależności od języka. Wystarczyła prosta modyfikacja samego FlashMod poprzez dodanie kilku instrukcji ( w załączniku gotowy zmodyfikowany mod). Minusem jest brak uniwersalności jest dla 3 języków angielki, polski i niemiecki. Dostosowanie do innych języków poprzez zmianę pliku mod_flashmod.php. Kod moża by było zoptymalizować oraz trochę uniwersalnić. Myślę że wystarczyło by kilka intrukcji warunkowych typu if, jednak nie mam na to czasu. Pokazuje zatem co mam.
mod_flashmod.php
<?php
$lang =& JFactory::getLanguage();
if($lang->getTag() == 'en-GB'): ?>
cała instrukcja flashmod, z nazwą zmiennej $fm_source
<?php else: ?>
<?php
$lang =& JFactory::getLanguage();
if($lang->getTag() == 'pl-PL'): ?>
cała instrukcja flashmod, z nazwą zmiennej $fm_source2
<?php else: ?>
<?php
$lang =& JFactory::getLanguage();
if($lang->getTag() == 'de-DE'): ?>
cała instrukcja flashmod, z nazwą zmiennej $fm_source3
<?php endif; ?>
<?php endif; ?>
<?php endif; ?>

Ten sam kod można stosować do wyświetlania różnych div'ów ze zdefiniowanym modułem. Ja stosuje to do zmiany grafiki nagłówka na inne języki

mod_flashmod.xlm
Trzeba dodać dodatkowe dwa pola
<param name="fm_source2" type="text" default="" label="Filename2"
description="Name of flash file for different language">
</param>
<param name="fm_source3" type="text" default="" label="Filename3"