PDA

Zobacz pełną wersję : Proszę o pomoc - Virtuemart, moduły, baner, kurs waluty



Przemo665
10-02-2011, 11:20
Witam. Bardzo proszę o pomoc. Dopiero uczę się joomli i mam kilka problemów z Virtuemart:
1) jaki jest moduł na scroll produktów nowych? jak umiejscowić go w pozycji poziomej przez całe okno (nad sekcją user, left i right) ale pod menu kategorii?
2) chciałbym tylko po 3 produkty w wierszu, jak to zmienić?
3) jaki jest moduł na banner górny (obok loga sklepu), powiedzmy 3 zmieniające się co sekundę obrazki
4) czy da się wprowadzać kurs dolara w Virtuemart? Jeśli tak to w jaki sposób?
5) koszyk duplikuje mi ceny artykułów z sekcji "P t", jak to zmienić?

(http://www.przecinanie.pl/3) Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc. Podkreślam, że jestem zielony w tych sprawach a google mi nie pomogło w tych kwestiach.

Problemy rozwiązane - temat do zamknięcia.

kurtz
10-02-2011, 11:31
zanim odeślę cie do podstaw html i css [ co jest podstawą zapytania ], chciałbym, żebyś zwrócił uwagę na komentarze na forum templateplazza dotyczące wadliwości [ bezpieczeństwa ] modułów użytych do tej templaty.

być może poprawiono, ale były i zapewne są z nimi kłopoty, co może skutkować problemami nie tylko edycji, ale technicznymi w cyklu zycia tego sklepu w takie formie.

Przemo665
10-02-2011, 12:14
zanim odeślę cie do podstaw html i css [ co jest podstawą zapytania ], chciałbym, żebyś zwrócił uwagę na komentarze na forum templateplazza dotyczące wadliwości [ bezpieczeństwa ] modułów użytych do tej templaty.

być może poprawiono, ale były i zapewne są z nimi kłopoty, co może skutkować problemami nie tylko edycji, ale technicznymi w cyklu zycia tego sklepu w takie formie.

Nie stanowi to odpowiedzi na moje pytania. Dziękuje za informację i proszę ewentualnie o polecenie innych modułów. Podstawy html i css znam więc takie uwagi też będą zbędne,

Pozdrawiam, i w dalszym ciągu bardzo proszę forumowiczów o pomoc.

kurtz
10-02-2011, 12:31