PDA

Zobacz pełną wersję : pozycjonowanie i brak strony w wyszukiwarce



tuptup
17-02-2011, 11:04
Witam,

na wstępie zaznaczam, że generlanie jestem laikiem wiec moje pytania zapewne będę dziwne:zagubiony:.

Proszę o pomoc w doprowadzeniu do stanu w którym przynajmniej da się wyszukać moja stronę za pomocą np wujka google :zagubiony: www.jamsession.net.pl (http://www.jamsession.net.pl) To moje pierwsze dzieło więc rewelacji nie ma i jeszcze że tak powiem w fazie embrionalnej :DD

Co zrobilem do tej pory:
1. Dodałem do katalgów google, wp, onet
2. Wpisałem metadane i opis strony w artykułach i na stronie głównej (wszedzie to samo własciwie)
3. Czekałem cierpliwie okolo 4 tygodni ale chyba coś jest nie tak.

Slyszałem też, że trzeba dodać plik xml z mapą strony ale nie wiem jak to zrobić oraz że trzeba dodać znaczniki b1 do b5 ale też nie wiem gdzie mam to zrobić i w jaki sposób. Do tego ponoć dobrze jest umieścić linki do mojej witryny na innych stronach wiec to planuje też zrobić. Czy nie jest tak że nawet jak strona jest źle/słabo wypozycjonowana to powinno się ją dać wyszukać wpisując caly link w google? i to oznacza że np. roboty google wogóle nie byly na mojej stronie?

z góry dzieki za wszelką pomoc. :)

majki
21-02-2011, 09:40
z indeksacją google to nie ma reguły - jedne strony zostają dodane do indeksu na 2gi dzień inne dopiero po 3-4 tygodniach.
witryny na Joomla! są indeksowane na tej samej zasadzie co inne strony HTML.
poszukaj w google "jak dodać link do google" (http://www.google.pl/search?q=jak+doda%C4%87+link+do+google) - jest kilka sposobów na przyspieszenie indeksacji niż samo "add url" w google.com

i taka uwaga - dla "poprawy" pozycjonowania każdy art opisuj indywidualnymi meta-tagami

tuptup
21-02-2011, 09:50