PDA

Zobacz pełną wersję : Dziwny problem z logowaniem się do panelu administracyjnego joomla na home.pl



barmans
17-02-2011, 16:50
Witam
Na wstępie chciałbym przeprosić jeżeli nie zrozumiale się wyrażę, gdyż jestem początkującym w temacie
Mam problem z logowaniem się do zaplecza joomla, która zainstalowałem na serwerze home.pl. Pragnę wspomnieć iż mam poprawnie zainstalowane dwie wersje joomla na osobnych pod katalogach które uruchamiają się prawidłowo. Jedna joomla zainstalowana była od podstaw, druga przeniesiona wraz z baza danych z domowego serwera. Chciałbym również zaznaczyć iż na domowym serwerze bez problemu się loguje. Przy przeniesieniu na serwer w pliku configuration php edytuje się tylko ścieżk, i dane odnoście bazy a nie ma nic co danych logowania do panelu. Po wysłaniu zapytania do konsultanta home.pl oświadczał mi że nie zajmuje się sprawami technicznymi joomli. Także nie wiem czy wina leży po stronie joomli czy może konfiguracji serwera. Może macie Państwo pomysł o co w tym chodzi

pozdrawiam
barmans

palyga007
17-02-2011, 16:51
dużo słów mało treści.
Nie napisałeś najważniejszego:
W czym leży problem.

//@ppilus ale tylko 2 minuty :)

ppilus
17-02-2011, 16:53
Na czy właściwe polega problem ?

//edit: ponownie się spóźniłem :( ale czytałem kilka razy by znaleźć w czym problem. Niestety nie udało się.

barmans
17-02-2011, 17:00
problem polega na tym że nie mogę zalogowac sie do panleu administratora swieżo zainstalowanej jak i przeniesionej z domowego komputera, napewno podając prawidłowe dane dostepu, gdyż na stronę którą nadal mam na domowym komputerze loguje się wez problemu a na przeniesioną na home.pl juz wpisując te same dane pokazuje się komunikat że nie prawidłowe dane,

palyga007
17-02-2011, 17:11
czyli nie są prawidłowe.

Użyj skryptu "ratuj admina" napisanego przez @jolaass

http://forum.joomla.pl/showthread.php?21877-Jak-przywr%C3%B3ci%C4%87-has%C5%82o-administratora&p=207159&viewfull=1#post207159

ppilus
17-02-2011, 17:12