PDA

Zobacz pełną wersję : instalacja joomla 1.5.22 na serwerze darmowego hostingu prv.pl



Nomadus
22-02-2011, 15:26
witam,
jestem nowym urzytkownikiem narzedzia joomla! i nie jestem zadnym programista.
Po wstepnej instalacji joomla! na domowym kompie w srodowisku XAMP staram sie gotowa juz stronke umiescic na zewnetrznym serwerze w necie. Z racji faktu, ze budzet jest ograniczony, zostalem zmuszony do wyboru darmowego hostingu. Zdecydowalem sie na serwer prv.pl gdzie oni sami wprawdzie udostepniaja narzedzie joomla ale w starszej wersji 1.0 ktora mnie z powodu rozwiazan technicznych raczej nie interesuje.
Zalozylem wiec nowy hosting i nowa baze danych, polaczylem sie przez FTP z ich serwerem i przegralem rozpakowane pliki joomli 1.5.22 pod moja nowa domene. Niestety po wpisaniu mojej domeny w przegladarce jest wyswietlany jedynie bialy ekran. (?)

Proby takie jak:
www.mojadomena.prv.pl
www.mojadomena.prv.pl/index.php
www.mojadomena.prv.pl/joomla/index.php
www.mojadomena.prv.pl/install/index.php

do niczego nie prowadza. Nie potrafie uzyskac wyswietlenia maski umozliwiajacej mi dalsza instalacje joomli.
Jezeli ktos z was ma juz doswiadczenia z prv.pl lub rozwiazal podobny problem, bylbym bardzo wdzieczny za udzielenie pomocy.
z gory dzieki!
pozdrawiam
nomadus

PS: szperanie po forum i necie do niczego konstruktywnego mnie nie doprowadzily

PeFik
22-02-2011, 15:30
szperanie po forum i necie do niczego konstruktywnego mnie nie doprowadzily
Rada "nieśmiertelna" nie idź dwa razy na pizze i w ten sposób zaoszczędzone pieniądze wydaj na serwer, poza tym na tym forum był juz poruszany temat darmowych i dobrych serwerów, więc oszczędź sobie i nam tych wpisów, nie uważasz.

tomeekm
22-02-2011, 16:42
Jezeli ktos z was ma juz doswiadczenia z prv.pl