PDA

Zobacz pełną wersję : Bookmarks

galganka
19-10-2006, 11:24
Witam
Mam problem z komponentem Bookmarks. Używam tego komponentu, a raczej używałam z powodzeniem. Od pewnego czasu przestały wyświetlać się miniatury. Nie zmieniałam niczego, dlatego nie znam przyczyny.
Będę wdzięczna za jakiekolwiek wskazówki.

Pozdrawiam

stone
20-10-2006, 09:07
Możesz dać link do strony?

galganka
20-10-2006, 14:18
Strona z komponentem jest tutaj. (http://vj.home.pl/index.php?option=com_bookmarks&Itemid=67)

Sova
20-10-2006, 15:13
Mam wrażenie, ze trochę mało miejsca jest na miniaturki obrazków..może tu tkwi problem? Sprawdź ćwiczebnie na innym szablonie, czy dzieje się tak samo..

galganka
20-10-2006, 15:22
Sprawdziłam, choć domyślałam się, że nie to jest powodem.
Na szerokim szablonie w ogóle inaczej się zachowuje ten komponent, nie pozostawia nawet małego marginesu, tylko opis jest przyklejony do lewej krawędzi.
W ogóle cos sie porobiło z tym komponentem. Nie mogę dodawać ani edytować zakładek.
Myślę, że po prostu zainstaluję jeszcze raz lub pozostanę przy komponencie weblinks, bez miniaturek.

Pozdrawiam.

Smoox
20-10-2006, 20:29
powodem braku ikonek może być to że serwis alexa przestał być darmowy :(
Info ze strony autora komponentu:

A quick important news about Alexa's image previews...

Since begining of March there are some issues with the image previews (thumbnails) from Alexa.
It seems that we cannot use the URL "thumbnails.alexa.com" anymore as the service seems restricted, but as workaround we have to use "pthumbnails.alexa.com" instead, note the "p" at the begining of the URL...
=> You will have to update all your image links, and change the language file for the default URL (see more details below)...

Then another issue, the "Request Preview" function is not working anymore, the service currently return a "Not Autorized" error. So I need to find again how to request updates of the missing image previews...

Update 1.05.2006: Alexa reopened the service to request preview. It's working again !!! Please test and report status...
Update 1.08.2006: Alexa Closed the service to request preview again !!!
Update 28.08.2006: Alexa is no more a free service, and became a paying service which is available via Amazon !!!http://www.tegdesign.ch/mambots/content/mossmilies/sm_boid.gif (Note: see forum posts for more details about this issue)

Very sorry for inconveniences, but Alexa provided this as Free Beta Service and they can change features at any time without notice...

Note : Do not worry... I'm preparing an alternate solution, I'm rewritting the Snapshot System to allow a better control on this feature via the Control Panel directly and no more manual edit the Language file, and I also added some new free services... Thanks to Sparky to have provided me and tested the new systems ! .
Stay tuned the beta version v2.7_2 (yes, entering into "_2" version - finally ) is about to be published... You can already see this new beta here as "live test" before public release...
DJesus

galganka
20-10-2006, 20:51
Dziękuję, tak myślałam, że to może mieć związek z alexą, każdorazowa próba wyświetlenia adresu alexy generowała błąd.

Pozdrawiam

Sova
21-10-2006, 03:33
Cenna informacja - dzięki Smoox.

zwiastun
21-10-2006, 05:12
O ile dobrze pamiętam w polskiej wersji na joomla.pl fragment kodu odpowiedzialny za odczytywanie zrzutów ekranu został poprawiony już dawno. Ale może się mylę.

Smoox
21-10-2006, 22:09
Właśnie testuję nową wersję Bookmarks Beta v2.7_2c.
Działa bez zarzutu na localhost'ie. Tworzy miniaturki nawet ze stron pisanych we flashu z którymi poprzednia wersja sobie nie radziła.
Mały problem mam tylko z uruchomieniem komentarzy... właśnie rozgryzam jak to zrobić ;)