PDA

Zobacz pełną wersję : Jak wrzucic w szablon menu i galerie



agrest123
15-03-2011, 09:07
Witam.
Troche zaczalem sie bawic joomla.. podoba mi sie
Sam edytowalem jaksi sobie szablon. zmienilem grafike . style. nie wiem jeszcze jak zmieniac pozycje modulow ale moze dojde do tego z biegiem czasu.

I tu mam pytanko. Bo jestem laikiem. dotychczas jak cos wkladalem w pole np modul to instalowalem jakis modul i go aktywowalem i odpowiednio ustawialem.

Mozecie mnie naprowadzic jak zaimplementowac na stronie galerie http://jquery-scripts.pl/skrypty/malihu-jquery-image-gallery/ i menu http://htmldrive.net/items/show/199/jQuery-and-CSS3-Awesome-Slide-Down-Box-Menu.html

Po sciagnieciu ich i rozpakowaniu mam katalog z wszystkimi elementami.


łopatologicznie wpadłem na pomysl by to jakoś wywoływac tworząc modul np menu z wlasnym kodem html. Ale nie wiem czy to dobra droga i nie probowalem tego robic.


Jak zrobic to menu i galerie na stronie.
Sciagniete rzeczy nie rozpakowują się za pomocą instalatora.

Zeby to działało w moim szablonie muszę to jakos specjalnie wklejac?
chodzi mi o wskazowke...
Dzieki bardzo...

Sorki za takie pytania ale jestem początkujący.
I dzieki za wszelkie info.

PeFik
15-03-2011, 13:23
Bardzo nas cieszy, że CMS Joomla! ci się podoba, a teraz smutna prawda, forum nie służy do nauki, tylko do rozwiązywania problemów.
Zatem jak by powiedział mój historyk "Szoruj do księgarni" książek o Joomla! jest sporo, w tym kilka moich, na pewno wyczytasz w nich jak obsługiwać tego CMS + jak dodać galerię, czy rozwijane menu.
Nie mówiąc już o tym, że są kursy DVD + wiki.joomla.pl, no bez tego kolego.... będzie nam ciężko z tobą rozmawiać, sam wiesz czemu. Podstawy...ano podstawy.

Oprócz tego jest takie coś co zwą JED --> http://extensions.joomla.org/ - gdzie jest ponad 7 tys. rozszerzeń dla Joomla!, w tym galerie i rozwijane menu, etc.

agrest123
15-03-2011, 15:15