PDA

Zobacz pełną wersję : jak opublikować stronę zrobiona w joomla



asia_lenka
15-03-2011, 17:28
Witam,

jestem zupelnym laikiem jeśli chodzi o tworzenie stron www. Stworzyłam strone w joomla 1.6 , wykupilam domęne na home.pl. I prosze o pomoc jak mam teraz zrobić żeby to co zorbiłam w joomla było opublikowane pod adresem strony która wykupiłam?

zwiastun
15-03-2011, 17:36
Jak przenieść na serwer : http://www.pomoc.joomla.pl/content/category/6/31/51/

asia_lenka
15-03-2011, 18:08
a można prosić bardziej łopatologicznie

Bazyl
15-03-2011, 18:27
Witaj Asiu,

Sama domena to za mało. Musisz mieć jeszcze serwer.
Wysyłam PW. ;)

loocek
15-03-2011, 19:47
Ciekawe zjawisko socjo, wystarczy mieć nick sugerujący płeć tzw. słabą i nie ma uszczypliwych uwag o lenistwie, że się nie chce w treści forum poszukać, że już było i jest wiki i podana przez Zwiastuna strona pomocy, a za to od razu PW i pomoc nie oceniona. Nie to żebym się czepiał, ale chyba należałoby zrewidować swoje zachowania i zacząć wszystkich traktować uczciwie i równo albo pomoc taka sama dla wszystkich albo dla wszystkich gó..o .
Sorrka ale ostatnio większość odpowiedzi na tzw. głupie pytania, niezgodne z regulaminem i formułowane w niezrozumiały sposób, zamiast być po prostu ignorowane lub usuwane, są od razu atakowane złośliwością, z upierdliwością godną wręcz upierdliwego emeryta zbierającego wszystkie zardzewiałe śrubki i czepiającego się dzieci grających w piłkę.
Wiem, ze trafiłem OffTopa, ale trafiła się okazja, żeby się rozlać trochę.
I bynajmniej nie jest to żadna osobista wycieczka do kogokolwiek, tak po prostu jest ogólnie.

palyga007
15-03-2011, 19:59
@loocek
A co ja na to poradzę, że wolę kobiety :)

PS.. no może jakbyś się do fryzjera wybrał to bym łaskawszym okiem i na Ciebie spojrzał.. :P

asia_lenka
15-03-2011, 20:01
i to że akurat do mojego postu musiał być ten twój wywód:)