PDA

Zobacz pełną wersję : Tło menu.



bl1989
16-03-2011, 17:21
Witam! Na wstępie muszę zaznaczyć, że kompletnie nie znam się na php.
Zrobiłem sobie templatkę korzystając z jakiegoś kursu i mój problem jest następujący:
http://img851.imageshack.us/img851/360/skrinv.jpg
Jak widać lewe menu nie ma tła, natomiast formularz logowania ma. W index.php na lewej kolumnie mam:

<?php if (mosCountModules( "left" )) {mosLoadModules ( 'left',-3);} ?>
Dlaczego pod logowaniem jest tło, a pod menu nie działa? Proszę o w miarę łopatologiczną pomoc, bo kombinuję już kilka godzin i nic już chyba nie wymyślę.

Bazyl
16-03-2011, 17:51
Witaj,

Mamy już J! 1.6.1, a Ty na 1.0 walczysz. Po co?
Bez adresu strony nie da rady.

vereb
16-03-2011, 18:01
Witaj,
problem leży (na 99%) w pliku .css a nie php. Możliwe, że w module odpowiadającym za wyświetlanie menu nie masz zdefiniowanego (lub źle zdefiniowany) styl css.

bl1989
16-03-2011, 18:42
To 1.5 z włączoną spuścizną (bez tego templatka nie działała).

Witaj,
problem leży (na 99%) w pliku .css a nie php. Możliwe, że w module odpowiadającym za wyświetlanie menu nie masz zdefiniowanego (lub źle zdefiniowany) styl css.
A jak to zmienić? Przepraszam za głupie pytanie, ale mam coś zmienić w joomli czy w pliku css?
Tutaj fragment css-a dot. lewej kolumny:

div#kolumna_lewa{float:left; width:197px;}
div#kolumna_lewa img{border:0px;}
div#kolumna_lewa table{width:190px;}
div#kolumna_lewa div.module{width:197px; background:transparent url(../images/menu_lewe_srodek.png) left repeat-y; margin-bottom:10px;}
div#kolumna_lewa div.module div{width:197px; background:transparent url(../images/menu_lewe_gora.png) top left no-repeat;}
div#kolumna_lewa div.module div div{width:197px; background:transparent url(../images/menu_lewe_dol.png) bottom left no-repeat;}
div#kolumna_lewa div.module div div div{padding-left:10px; padding-bottom:10px; background:none;}

Bazyl
16-03-2011, 18:48
Może włącz ten moduł logowania!

bl1989
16-03-2011, 18:57