PDA

Zobacz pełną wersję : Migracja z 1.5 do 1.6 plus problem z Jomsocial.



Megatona
16-03-2011, 18:44
Witam wszystkich bardzo serdecznie!
Jestem małą, śliczną brunetką, która zna swoją wartość i wbrew wszystkim- wybrała życie przy komputerze i robieniu stron internetowych. Jestem samoukiem i połykam :P wszystkie nowinki techniczne w bardzo szybkim tempie. Czasami jednak zdarzają się takie momenty kiedy coś mnie przerasta i nie jestem sobie w stanie z tym poradzić.

To słowem wstępu.. a moje pytanie dotyczy.
Przerzuciłam mój portal dotyczący yogi, zdrowego trybu życia i innych takich ****relków na J1.6 i posypała mi się cała strona- było to spowodowane problemem z modułami JS. Poradziłam sobie, ale przy problemach postanowiłam zakupić legalną wersję JS [dotychczasowa była nullowana] i teraz pytanie do was.

Istnieje jakaś możliwość zaktualizowania znullowanej wersji do LEGALNEJ, aktualnej wersji? Dodam, że wariant który wybrałam to opcja profesjonalna.

Nie mam pojęcia czy azrul mają jakieś metody wykrywania takich procederów, ale wolałabym się zabezpieczyć. Wolę zbudować wszystko na nowym JS, ale z drugiej strony szkoda karmy, zdjęć i filmów użytkowników.

Samce.. co radzicie zdesperowanej?

Megatona
17-03-2011, 21:54
Podbijam!

PiotrWrona
17-03-2011, 22:09
Procedura instalacji jest taka mama w wersji legalnej jak i w wersji nielegalnej. Kilka plików pobieranych jest z internetu więc część danych o twojej stronie trafia do producenta jomsocial.


Radzę nie pisać na tym forum o użytkowaniu piratów. Bo tu przede wszystkim liczy się uczciwość. Jeśli kogoś nie stać na JS powinien użyć CB drumli lub BuddyPressu.

zwiastun
17-03-2011, 22:56
Ale nawróconym dajemy dobre rady. Choć, na wezwanie "Samce... co radzicie zdesperowanej, małej, ślicznej brunetce" to trochę trudno tak publicznie odpowiadać. :)

trzepiz
17-03-2011, 23:53
to trochę trudno tak publicznie odpowiadać.

@Zwiastun - czy ja dobrze odczytałem Twe intencje ? Jakiś kurs w 4 oczy proponujesz :):)

PeFik