PDA

Zobacz pełną wersję : Kilka pytań odnośnie wyglądu



dumel
24-03-2011, 14:30
Witam ;)
Jestem początkującym użytkownikiem joomli, i mam kilka pytań, a mianowicie
- jak usunąć tą linijkę odstępu zaznaczoną na zdjęciu poniżej ?
Dodam, że to logo jest trzy częściowe.
- na logu pomiędzy jednym zawodnikiem, a drugim jest wolna przestrzeń. chciałbym umieścić tam informacje ile osób jest na stronie, oraz szukajke. jest to możliwe ?
- na tym biało-szarym pasku, chciałbym umieścić link do forum, jest to możliwe ?
- i ostatnie, jak mam np. na czarnym tle Udinese, i pod tym mam "O klubie" oraz "Stadio Friuli".
dałoby się tak zrobić , żeby to o klubie i stadio friuli było widoczne dopiero po kliknięciu na Udinese ;p ?


Na obrazku zaznaczyłem wszystko o co mi chodzi :)
Link do obrazka: http://iv.pl/images/94886600269579038965.jpg
Adres strony: udinese.xaa.pl

Z góry bardzo dziękuje za odpowiedzi ;)

nikszal
24-03-2011, 14:56
Obrazki to sobie zostaw na lekcję plastyki w szkole.
Masz link do strony?

Robster
24-03-2011, 15:21
Cześć @dumel!

Mamy tutaj taką zasadę, że "początkujących" odsyłamy do Biblioteki (http://wiki.joomla.pl/index.php/Strona_g%C5%82%C3%B3wna).
No i jeszcze do Regulaminu (http://forum.joomla.pl/announcement.php?f=2&a=3). Poczytaj, wyciągnij wnioski i zapytaj jeszcze raz.

Pozdrawiam

dumel
24-03-2011, 19:21
Obrazki to sobie zostaw na lekcję plastyki w szkole.
Masz link do strony?
Podałem przecież, www.udinese.xaa.pl.
Mógłby ktoś odpowiedzieć ?
Regulamin czytałem.
Z góry dziękuje ;)

nikszal
24-03-2011, 20:00
Machnąłeś się o 1 piksel.

User3 masz wysokie na 44px a obrazek tła na user3 jest wysoki na 45px.

dumel
24-03-2011, 20:34
Ok, dzięki :)
Zmieniłem teraz z 44 na 45px. I dalej to samo.

a_m
24-03-2011, 21:39
otwieram logo.png i banner.jpg w swoim ulubionym programie do obróbki grafiki i wyskakuje mi info: