PDA

Zobacz pełną wersję : Virtuemart - problem z metodami wysyłki w innych krajach



klotho
06-04-2011, 13:08
Witam serdecznie. Używam najnowszej joomli oraz najnowszego virtuemarta. Kiedyś miałem taki problem, że gdy nie zaznaczyłem wszystkich państw w metodzie wysyłki to zagranicą metody wysyłki nie wyświetlały się - teraz problem jest z Irlandią - klient nie widzi metod wysyłki w procesie zamówienia i nie może przejść do kolejnego kroku - czy wie ktoś jaki może być tego powód?

Wiele państw z tego co zauważyłem nie ma określonych w ogóle województw i regionów (przy rejestracji konieczny jest wybór regionu/województwa) - czy problem może pochodzić od tych braków?

Gall Anonim
06-04-2011, 15:52
[QUOTE=klotho;227376]Używam najnowszej joomli oraz najnowszego virtuemarta./QUOTE]
Akurat - kaktus mi wyrośnie jak używasz najnowszej joomla (najnowsza to 1.6.1 i jak masz wersję przystosowaną do 1.6.x to podlinkuj - inni się ucieszą)
Co do rejestracji - ilość i rodzaj pól jest edytowalna - co do głównego pytania to nie bardzo łapię - chyba że klient wchodzi na adres sklepu bez przedrostka - wówczas może się tak zdarzać - kwestia zabezpieczeń skryptu - wówczas musisz zrobić ujednolicenie adresu witryny.
Pzdr

pkosela
06-04-2011, 16:38
Akurat - kaktus mi wyrośnie jak używasz najnowszej joomla (najnowsza to 1.6.1
Najnowsza (z 4 kwietnia) jest póki co 1.5.23 :P

P, NMSP ;)

klotho
06-04-2011, 17:16
Chodziło mi raczej o najnowsze wersje do joomli 1.5 :) z 1.6 to jeszcze nie pracuję - nie chcę ryzykować :D Przepraszam, że nie napisałem konkretnie.

Tak czy owak wątpię aby był to problem wersji - klient z USA nie miał problemu ze złożeniem zamówienia. Klient z Iralndii nie zobaczył już metod wysyłki (mam dwie metody).

Dzięki Gall Anonim - sprawdzę to pod tym kątem...

Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o informacje :) - choć to będzie chyba bardzo trudne do wyłapania.

Ganja0
26-04-2011, 14:00
Znalazłem przyczynę, mianowicie testowałem zakupy na koncie admina w którym nie były wypełnione pola z kodem pocztowym oraz adresem i krajem pochodzenia, po wypełnieniu tych danych wszystko ładnie się wyświetla.

klotho
26-04-2011, 14:12
Podejrzewam, że wszyscy mają ten problem, tylko trudno go testować i naprawić - przecież nie poproszę klienta aby sprawdzał kiedy jest oki a kiedy nie i człowiek też boi się cokolwiek modyfikować na działającej w miarę dobrze stronie :(

Wydaje mi się że jest to problem z jakąś zmienną, która pobiera dane województwa/regionu z danego kraju a jak jakiś kraj nie ma ich wyszczególnionych to pojawia się problem (Irlandia nie ma regionów ani w tym przypadku kodów pocztowych uzupełnionych bo chyba nie mają czegoś takiego).