PDA

Zobacz pełną wersję : problem z indeksowaniem w google - błędy 403 i 404



polishgirlolga
06-04-2011, 19:54
adres strony:

mam problem z indekowaniem google. W narzędziech webmastera wyskakują błędy indeksowania:


Zaznaczam że jestem zupełnie zielona i nie wiem jak sobie z tym poradzić.
Mapa witryny dostępna jest pod: sitemap1.xml, a w niej np nie ma podstrony o adresie "/a" i nigdy nie było.

Ponadto w firebugu w pagespeed wyskakuje sporo błędów z którymi również nie mogę sobie poradzić!

(olgiera@wp.pl)

mjmartino
06-04-2011, 22:02
Witam
403 brak dostępu - sprawdzi poziom uprawnień
404 brak pliku - sprawdź czy są pliki na FTPie

Poza tym w narzędziach możesz usunąć te linki z indexowania ;) przynajmniej 3 ostatnie bo ten pierwszy to buźki od jcomments które defakto też nie powinny być indexowane.
robot.txt ? jak wygląda i czy w ogóle jest na ftpie

polishgirlolga
07-04-2011, 15:25
plikiów nie ma na serwerze, ale zastanawia mnie czy tam były i jakim cudem zniknęły... Nie wiem co to są za pliki, więc nie mam pojęcia czy np nie generują poważnych błędów.

plik robots.txt jest, wygląda tak:
User-agent: *
Allow: /

Liczba stron z odnośnikami do tych plików cały czas rośnie, więc się obawiam, że jak usunę te linki z indeksowania to żeby się coś nie pokiełbasiło...

mjmartino
07-04-2011, 21:49
plikiów nie ma na serwerze, ale zastanawia mnie czy tam były i jakim cudem zniknęły... Nie wiem co to są za pliki, więc nie mam pojęcia czy np nie generują poważnych błędów.

plik robots.txt jest, wygląda tak:
User-agent: *
Allow: /

Liczba stron z odnośnikami do tych plików cały czas rośnie, więc się obawiam, że jak usunę te linki z indeksowania to żeby się coś nie pokiełbasiło...

To źle wygląda!
Popraw na

User-agent: *
Disallow: /administrator/
Disallow: /cache/
Disallow: /components/
Disallow: /images/
Disallow: /includes/
Disallow: /installation/
Disallow: /language/
Disallow: /libraries/
Disallow: /media/
Disallow: /modules/
Disallow: /plugins/
Disallow: /templates/