PDA

Zobacz pełną wersję : VirtueMart + problem z wysylka i platnoscia



Nachor
17-04-2011, 12:51
Witam
Siedze juz iles godzin nad problemem i nie potrawie sie z nim uporac.
Wydawalo mi sie, ze mam skonfigurowany caly sklep niby wszystko dziala ale coz to za dzialanie skoro przy realizacji zamowienia w kroku dotyczacym wysylki pojawia mi sie jedyna opcja: "standard shipping" z tylko jedna oplata. Skonfigurowalem trzy opcje dostawy:za pobraniem, przedplaty i dhl ale VM nie chce mi wyswietlic tych opcji, ustawilem wage, kraje, waluty i chyba wszystko co mozliwe i nic. Wciaz wyswietla sie tylko "standard" czy ktos moze mi doradzic jakis sensowny ruch?
Dziekuje bardzo

palyga007
17-04-2011, 13:36
1. Opublikowałeś te metody?
2. Przypisałeś je do właściwej grupy klientów?
3. Kod poczta też wpisałeś?

Nachor
17-04-2011, 15:53
Metody opublikowalem, co do przypisania do klientow to nie widze takiej opcji jedyna jaka zauwazylem to podzial na trzy rodzaje "domyslny, zloty i hurtowy" zaznaczylem domyslny. Jezeli zas chodzi o kod poczt.to nie wiem gdzie trzeba go wpisac i w jakim formacie.
Dziekuje bardzo za chec pomocy - mam nadzieje, ze jakos dobrne z Wasza pomoca do konca.

palyga007
17-04-2011, 20:32
Sprawdź jeszcze listę stawek wysyłkowych.

PJ1988
01-08-2011, 13:14
Witam, ten sam problem, sprawdziłem poniższe:

1. Opublikowałeś te metody?
2. Przypisałeś je do właściwej grupy klientów?
3. Kod poczta też wpisałeś?
jeszcze liste stawek i nie wiem, szukam i końca nie widać od paru h.

może ten kod poczta? gdzie go znajde, już nie ogarniam programu :D
i jeśli to nie to czy inna na to jest opcja?

uff... dzięki