PDA

Zobacz pełną wersję : szablon/styl nie wyświetla się na stronie artykułu



aughur
19-05-2011, 23:04
Na początek witam wszystkich jako nowy użytkownik.
Pierwszy raz używam joomla, tak więc nie mam dużego doświadczenia. Zainstalowałem joomla 1.6.3.

Wszystkie szablony i formatowania działają poprawnie. Jednak nie wyświetla się template kiedy wejdziemy na stronę z konkretnym artykułem przez link tematu lub przez "czytaj więcej", wczytuje się sam tekst. Dzieję się to na wszystkich szablonach. W ustawieniach artykułów i szablonów wybrany jest styl domyślny. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Każda podpowiedź mile widziana.

---------- Post dodany o 23:04 ---------- Poprzedni post był o 21:49 ----------

Rozwiązanie problemu dla potomnych aby zaoszczędzić przeszukiwania wątków.

1. uzupełnij parametr live_site w pliku configuration.php wpisując: http://twoja-domena.pl/
2. zmień nazwę pliku htaaccess.txt na .htaaccess
3. zaloguj się do panelu admina (http://twoja-domena.pl/administrator) i w konfiguracji globalnej ustaw Search Engine Friendly URLs na YES oraz Use Apache mod_rewrite na YES

larry_krk
19-05-2011, 23:05
W J1.5 był parametr live_site w configuration.php, ale póki co, 1.6 się bawię weekendowo, więc strzelam :)
// no właśnie

zwiastun
19-05-2011, 23:12
@aughur: to jest rozwiązanie w specyficznej konfiguracji serwera. Na szczęście, na większości serwerów takich problemów nie ma.

Gall Anonim
19-05-2011, 23:14
@aughur: to jest rozwiązanie w specyficznej konfiguracji serwera. Na szczęście, na większości serwerów takich problemów nie ma.
Więc dla potomnych może @aughur zdradzi nam tajemną nazwę tegoż sewera :-)

aughur
20-05-2011, 18:51
Hosting na linuxpl.com

@zwiastun
Jeżeli już coś piszesz to bądź łaskaw podać szczegóły, "specyficzna konfiguracja serwera" to dość lakoniczne pojęcie. Na forum nie szuka się mentorów (ani instrukcji obsługi google) tylko odpowiedzi.

zwiastun
20-05-2011, 20:32