PDA

Zobacz pełną wersję : Problem po instalacji joomla 1.5.22

admac
31-05-2011, 12:21
Witam.
Zainstalowałem Xamppa 1.7.3 i joomla 1.5.23, potem 1.5.22 i problem nadal istnieje.
Mam win xp pro.
Problemem jest wyświetlające się wszędzie na stronie startowej strony takie oto komunikaty:

Warning: strtotime() [function.strtotime]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Paris' for '2.0/DST' instead in C:\xampp\htdocs\gim24\libraries\joomla\utilities\d ate.php on line 56

Warning: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Paris' for '2.0/DST' instead in C:\xampp\htdocs\gim24\libraries\joomla\utilities\d ate.php on line 198

Warning: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Paris' for '2.0/DST' instead in C:\xampp\htdocs\gim24\libraries\joomla\utilities\d ate.php on line 198

http://img836.imageshack.us/img836/777/joom2.png
http://img810.imageshack.us/img810/8805/joom1.png

Te komunikaty pojawiają się również na zapleczu w sekcji artykuły.
Nie wiem co jest przyczyną. Instalowałem wszystko dwukrotnie. I nic.
Czy ktoś się z tym spotkał? Prosze o pomoc.

palyga007
31-05-2011, 12:32
było było było wiele razy

Proszę przyłożyć się do szukania.

podpowiedź. trzeba dokonać modyfikacji w pliku php.ini