PDA

Zobacz pełną wersję : Poszukuje komponentu sklepu internetowego, w którym produkty wstawiają użytkownicy



grzegorzd
22-06-2011, 11:42
Witam,
tak jak powyżej poszukuje komponentu który spełniałby warunki sklepu internetowego, ale produkty pojawiające się w sklepie wstawiane byłyby przez rejestrujących się użytkowników. Po zakupie wpłata wpływa na konto właściciela strony, który rozlicza się z zarejestrowanym i wystawiającym dany produkt użytkownikiem.

Czy jest taki komponent ? Płatny lub nie ?

z góry dzięki

PiotrWrona
22-06-2011, 12:07
Czyli bardziej szukasz skryptu aukcyjnego niż sklepu.... ja na twoim miejscu szukał bym skryptu dedykowanego.

PeFik
22-06-2011, 13:14
Tylko płatne, tego typu aplikacje są w 95% zawsze komercyjne. I w cale się temu nie ma co dziwić. Tym bardziej że będziesz na nim zarabiał.

grzegorzd
22-06-2011, 16:34
nie ma problemu jeżeli jest jakiś płatny. Może znasz jakiś PeFik ?

Jeżeli chodzi o skrypt aukcynyjny to niestety nie mam za bardzo doświadczenia żebym wiedział z jakiego skorzystać. Może coś polecisz PiotrWrona ?

PeFik
22-06-2011, 23:38
Grzesiu a znasz j.ang, na tyle aby wpisać "auction script" w google

+ http://www.hotscripts.com/category/php/scripts-programs/auctions/

kurtz
23-06-2011, 10:16
zgłosiłem około miesiąca, może półtora miesiąca temu taki projekt autorom sklepu red shop. został zaakceptowany jednak z mniejszym priorytetem. szczególnie w zderzeniu z wydaniem dla joomla 1.6, które nastąpić ma wkrótce.

opracowałem interakcję z w/w sklepem, która w wielkim skrócie wygląda tak :

panel użytkownika / sprzedawcy : front
dodawanie i administracja zamówieniami typu status zamówienia i płatności : front
przekierowanie do własnego profilu bramy płatniczej : front - tu podasz dane wymagane przez system.

panel klineta pozostaje nie zmieniony w stosunku do aktualnego panelu red shop.